  • Data: 2006-07-28 09:03:07
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message
    news:eacji0$78d$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message
    > Tak, na samochody a nie na motocykle...

    Fakt, to ja odszczekuje w takim razie.

    > O ile pamiętam to policja ma takie prawo od conajmniej kilku lat. Żadna
    > nowość. A co? Często nie zatrzymujesz się do kontroli czy jak że się tak
    > martwisz?

    Mozesz to prawo przytoczyc ? Co do mnie to ja nie mam problemow z
    zatrzymywaniem sie do kontroli,
    ale jesli jest tak jak piszesz to co powstrzyma policjanta przed zabiciem
    motocyklisty ktory mu sie nie podoba ?
    Policjant zawsze moze pozniej zeznac ze motocyklista nie zatrzymal sie do
    kontroli.

    Daniel