    Subject: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5a9c49da$0$664$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9c5371$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
    <5XYmC.54055$185.32903@fx19.ams1>
    <5a9c65a5$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <8g1nC.93461$Sv5.3740@fx21.ams1> <p7imm0$an8$2@node1.news.atman.pl>
    <5a9d6996$0$986$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7jv7r$1j8$4@node1.news.atman.pl>
    <5a9da664$0$990$65785112@news.neostrada.pl>
    <_8lnC.65320$RA4.18854@fx07.ams1>
    From: m <m...@g...com>
    Date: Tue, 6 Mar 2018 08:39:02 +0100

    > No własnie nie wiem czega by tam mieli szukać. Skoro podali powód: bo
    > kradną rowery, to co takiego zmieści się w etui (i waży tyle co
    > okulary), co z taką kradzieżą moze być związane?
    >
    > Jak dla mnie facet albo rutynowo przetrzepał i nawet sie nie
    > zastanawiał, albo powód był inny. Zresztą posrednio nawet z tego filmiku
    > wynika, że po prostu postanowili gościa przy okazji przetrzepać na inne
    > okoliczności, bo przeciez pytali też o kamerę.

    Akurat tutaj Robert pisał coś co ja rozumiem tak, że są sprawcy którzy
    na rowerach przygotowują grunt, tj. rozbrajają zabezpieczenia
    przypiętych rowerów i je zostawiają/wystawiają a potem jedzie furgonetka
    i je hurtem zgarnia.

    Jeżeli dobrze zrozumiałem, to w tym etui mogli szukać wszelkiego
    rodzajów wytrychów/pilników itd...

    Co nie zmienia faktu że mogli jasno powiedzieć czego szukają. Jakby tam
    coś było, to i tak by przecież tego etui rowerzysta nie
    zdematerializował. Jakby tam nie było, nie widziałby powodu żeby nie
    pokazać.

    p. m.