    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 12 Oct 2011 21:38:38 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    <j6ko5r$dt8$1@inews.gazeta.pl> <j6l4lg$pls$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@f...googlegroups.com>
    <j6n093$cdf$4@inews.gazeta.pl>
    <4e8ffdeb$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e90532d$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1110081714020.3764@quad>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <j6q7fo$6me$1@inews.gazeta.pl> <4e90aea9$1@news.home.net.pl>
    <j6qdqn$ejj$2@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1110100826300.2920@quad>
    <j6vcv7$shi$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1110121113310.2148@quad>
    <j74g3v$jad$1@mx1.internetia.pl>

    On Wed, 12 Oct 2011, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    [...nie wiem komu, bo John wyciął...]

    > O prawie do korzystania z prywatnej nieruchomości ?

    Nie, o braku zakazu wejścia przez tę furtkę.

    > -> Nonsens.

    Ależ oczywiście - właściciel może sobie mieć swoją własność.
    Tyle, że Ci już ileś razy napisali i grochem o ścianę:
    to że ją MA wcale nie znaczy, że może nią i na niej robić co chce.

    > Ogrodzenie jest fizycznym zabezpieczeniem nie stanowiącym o prawie do
    > korzystania z nieruchomości.

    Wejście na teren rozumiesz jako odmianę "minialnego prawa
    do korzystania", tak?
    No to przyjmij do wiadomości, że zdaniem kilku grupowiczów jest
    to Twój wymysł na Twoje własne potrzeby.
    Podobno wolno mieć różne poglądy, więc możesz mieć i taki.
    Weź pod uwagę że zostałeś ostrzeżony iż jesteś w błędzie.

    Nie mam więcej do dodania.

    > Wjazdu obcych przez bramę właściciel jak najbardziej może sobie nie życzyć.

    Ale wyrazić to "powinien" za pomocą zamknięcia i tyle.
    O ile się nie mylę, fizyczna skuteczność takiego zamknięcia jest
    bez znaczenia - musi stanowić przeszkodę do pokonania w sposób
    "niezwyczajny", jak choćby papierowa plomba.

    > A ja myślę, że po wejściu bo jak wyżej

    Myślenie ma przyszłość :)

    Dobra, ja mam dość.
    Czytelnicy wątku również zostali wyraźnie ostrzeżeni że Twoje
    zdanie to jest Twoje zdanie i jakoś niewyraźnie ma poparcie
    w przepisach.

    pozdr, Gotfryd