  • Data: 2006-02-15 18:32:13
    Temat: Re: poglądy czy przestępstwo
    Od: w...@g...pl (wisp1966) szukaj wiadomości tego autora

    digital napisał(a):

    > Co najciekawsze, na strazy
    > klamstwa oswiecimskiego stoi ubecki sedzia Gardocki, ktory polnowal
    > poprawnosci politycznej w druga strone jeszcze dwie dekady temu.

    Czlowieku - wyglaszasz na tej grupie rozne poglady - glownie (z tego co
    wyczytalam na tej grupie) czepiasz sie Gardockiego i na niego zwalasz
    caly bezwlad panstwa polskiego.....
    Powiedziales rowniez (w ktoryms z postow na przestrzeni ostatnich dwoch
    lat), ze nie mieszkasz w Polsce....
    JAK SMIESZ KRYTYKOWAC COKOLWIEK, CO SIE TU DZIEJE - SKORO CIE TU NIE
    MA???? Nie podoba ci sie - przyjedz tu, stworz swoja wlasna partie i
    walcz!!!
    Zapraszam - przyjedz: pomieszkaj, popracuj tutaj - potem krytykuj.
    A NAJPIEERW - NA SAMYM POCZATKU - zrob sobie "autolustracje" - ujawnij
    swoje imie i nazwisko.
    Babcia mnie nauczyla, ze jesli ktos nie ma odwagi ujawniac swojego
    imienia i nazwiska - to znaczy, ze jest pieprzonym tchorzem i nie trzeba
    sie z takim gownem zadawac.
    Agnieszka Sliwowska

    P.S. Przepraszam, ale ten bot znowu mi wyskoczyl z KFa...:(
    pzdr
    A.