  • Data: 2006-02-16 02:06:02
    Temat: Re: poglądy czy przestępstwo
    Od: truman <h...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Feb 2006 19:32:13 +0100
    w...@g...pl (wisp1966) wrote:

    > Czlowieku - wyglaszasz na tej grupie rozne poglady - glownie (z tego co
    > wyczytalam na tej grupie) czepiasz sie Gardockiego i na niego zwalasz
    > caly bezwlad panstwa polskiego.....

    nikt nie zwala calosc na Garockiego. Jednak powinela mu sie noga i
    rzeczywiscie nalezy mu nie tylko dokopac a wrecz utopic w jego wlasnym
    politycznym szambie.

    Miarka przebrala sie sprawa Sokolowskiego.

    > Powiedziales rowniez (w ktoryms z postow na przestrzeni ostatnich dwoch
    > lat), ze nie mieszkasz w Polsce....

    cos myslisz.

    > JAK SMIESZ KRYTYKOWAC COKOLWIEK, CO SIE TU DZIEJE - SKORO CIE TU NIE
    > MA???? Nie podoba ci sie - przyjedz tu, stworz swoja wlasna partie i
    > walcz!!!
    > Zapraszam - przyjedz: pomieszkaj, popracuj tutaj - potem krytykuj.
    > A NAJPIEERW - NA SAMYM POCZATKU - zrob sobie "autolustracje" - ujawnij
    > swoje imie i nazwisko.

    Jest pewna funadmentalna roznica pomiedzy zwyklymi obywatelami
    niezadowolonymi z korupcji PRLowskich urzednikow przemalowanych
    na niezawislych sedziow, a PRLowskimi urzednikami przemalowanymi
    na niezawislych sedziow.

    > Babcia mnie nauczyla, ze jesli ktos nie ma odwagi ujawniac swojego
    > imienia i nazwiska - to znaczy, ze jest pieprzonym tchorzem i nie trzeba
    > sie z takim gownem zadawac.
    > Agnieszka Sliw

    A kim jest kurwa nie przyznajaca sie do swojego PRLowskiego rodowodu?