  • Data: 2006-02-15 17:33:23
    Temat: Re: poglądy czy przestępstwo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Wilk [###m...@o...pl.###] napisał:

    > Ma kardynalne znaczenie, zbrodnie przeciwko narodowi polskiemu to
    czesc
    > naszej historii, ta bolesniejsza czesc i zaprzeczanie im to przede
    > wszystkim godzenie w osoby, ktore te zbrodnie przezyly (a takze te
    > ktore nie)

    Co Twoim zdaniem ma większe znaczenie? To, że tych ludzi zabito, czy
    to, w jaki dokładnie sposób to uczyniono?

    > Bzdura, ustawa dokladnie i wyczerpujaco okresla zaprzeczanie jakim
    > zbrodniom jest przestepstwem

    Ależ oczywiście. Tyle, że nie wiadomo, co dokładnie i wyczerpująco
    określi kolejna. A nuż będzie to stwierdzenie, ze Ziemia jest płaska?

    > Znalazl sie taki jeden odkrywca z Wroclawia, na szczescie szybko sie
    ze
    > swych chorych pogladow wycofal

    Nie słyszałem. Tym nie mniej być może się wycofał jedynie pozornie z
    obawy przed ściganiem karnym. A przecież można by było wysłuchać jego
    argumentów. Ciekawy jestem, jak tłumaczył nagłe zniknięcie kilku
    milionów ludzi?