    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "podpisywanie" dokumentów
    Date: Wed, 10 Nov 2010 21:11:25 +0100

    W dniu 2010-11-10 20:43, RadoslawF pisze:

    > Bzdura, no chyba że chce prace szybko zmienić.
    > Powinien z tym szefem porozmawiać i na spokojnie przedstawić swoje
    > rację i obawy że może zostać kozłem ofiarnym firmując coś co
    > przygotował/napisał ktoś inny.
    > Nawet jeśli firma jest rozległa i dokument tworzy ktoś na drugim, końcu
    > kraju to dopiskę kto sporządził powinna wstawiać osoba pisząca dany
    > dokument a nie drukująca go i podająca dyrektorowi do podpisu.

    On może jakieś szablony drukuje. Ta firma powinna mieć jakiś swój papier
    firmowy, ale może to jakaś dziadoska firma i oszczędza na wszystkim, a
    szef wykorzystuje pracowników.
    Oczywiście trzeba porozmawiać z szefem i wyjaśnić wątpliwości. Po to
    człowiek ma język giętki, żeby powiedział wszystko to to co myśli głowa.
    Mógłby zrobić też jakiś zrzut ekranu (zamazane ważne dane) i pokazać
    tutaj jakie mniej więcej pisemka drukuje. Nie raz pisałam w komputerze
    pisemka szefowi (jedno nawet do pewnego byłego ministra o zapłatę 8 zł
    bodajże za rozmowy telefoniczne, bo nie chciał zapłacić, a saldo wisiało
    :D) i nigdy ja się pod tym nie podpisywałam. Od tego jest dyrektor,
    kierownik, główny księgowy.

    --
    animka