  • Data: 2010-11-11 12:49:23
    Temat: Re: "podpisywanie" dokumentów
    Od: "andrzej" <k...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:ibeutn$3fn$1@node1.news.atman.pl...
    > W normalnej firmie na kopii podpisuje się kierownik działu z którego
    > pismo wychodzi.

    To nie jest normalne. Taki zwyczaj obowiązuje w państwowych lub około/byłych
    państwowych firmach.
    W normalnych firmach zatrudnia się ludzi a nie upośledzonych niewolników i
    jedynym podpisem jest podpis człowieka, który sprawę załatwia i pisze pismo.
    Szefowie zatwierdzają treść różnych standardowych pism, ale nie podpisują ich
    przed każdorazowym wysłaniem ich na zewnątrz.
    Dla mnie jest normalne, że jak przychodzi do mnie pismo/oferta i mam
    pytania/uwagi to kontaktuję się z człowiekiem, który się pod tym podpisał.
    Niestety w państwowych firmach moje prośby o poproszenie do telefonu pana
    Kowalskiego skutkowały wyczuwalnym na odległość przerażeniem osoby, która
    odebrała telefon, że zamierzam przeszkadzać PANU KIEROWNIKOWI KOWALSKIEMU. Jak
    odpuszczałem i zgadzałem się na załatwienie sprawy przez szeregową osobę z
    działu, to następował kolejny problem, bo nikt nie chciał firmować sprawy swoim
    nazwiskiem i kazali mi pisać "na dział".

    --
    andrzej