    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "podpisywanie" dokumentów
    Date: Wed, 10 Nov 2010 20:43:11 +0100

    Dnia 2010-11-10 19:33, Użytkownik animka napisał:

    > Widziełam chyba na jakimś pisemku w stopce takie coś: Wydrukował i tu
    > imię i nazwisko.
    > Ten Twój szef chce Cię w coś wrobić. Nie daj się. Napisz na jakieś Forum
    > Prawne. Jakiś prawnik Ci poda jakiś paragraf. A najlepiej zadzwoń
    > (anonimowo) czy napisz do Inspekcji Pracy i dostaniesz dobre wskazówki.
    > Poszukaj sobie w internecie. Przecież informatykiem jesteś.

    Bzdura, no chyba że chce prace szybko zmienić.
    Powinien z tym szefem porozmawiać i na spokojnie przedstawić swoje
    rację i obawy że może zostać kozłem ofiarnym firmując coś co
    przygotował/napisał ktoś inny.
    Nawet jeśli firma jest rozległa i dokument tworzy ktoś na drugim, końcu
    kraju to dopiskę kto sporządził powinna wstawiać osoba pisząca dany
    dokument a nie drukująca go i podająca dyrektorowi do podpisu.