  • Data: 2010-11-10 18:21:27
    Temat: Re: "podpisywanie" dokumentów
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście szef odpowiada za to co podpisuje, ale przecież i Ty nie możesz
    > unikać odpowiedzialności za swoje błędy. Łatwo możemy sobie wyobrazić
    > sytuację, że taki szef z różnych względów nie zauważa popełnionego przez
    > pracownika błędu i podpisuje dokument. Co wtedy ? Nie sądzę też aby kazał
    > coś Ci tylko wydrukować (!) i kazać podpisać jako dokument opracowany
    > przez
    > Ciebie. Pzdr.

    Nie rozumiem. Taki szef podpisuje nie wiedząc co podpisuje? Powinien z
    roboty wylecieć.

    No właśnie. Tu rodzą się wątpliwości moje. On podpisze dokument w którym
    będzie świadomy/nieświadomy błąd, brak lub cokolwiek nie tak jak ma być, a
    odpowiedzialność zrzuci na mnie. A ja się nie znam na tym, albo nie jestem
    świadom szczegółów sprawy itd. Ja odpowiadam za techniczno komputerową
    działkę w firmie, o administracji mam pojęcie nieprofesjonalne, a już z
    zagadnieniami prawnymi jestem dość daleko. A tu zmusza się mnie (no nie
    tylko mnie) do sygnowania swoim podpisem sporządzenie dokumentu którego nie
    jestem autorem, nie mam wpływu na ustalenia w nim zawarte, drukuję go tylko.
    Mam wrażenie że szef chciałby mieć sekretarkę czy asystentkę przygotowującą
    mu papierki, a on jako książę udzielny podpis swój złoży... Nie piszę się na
    to i chcę jakiejś rady jak w miarę normalnie to załatwić.

    Piotr