eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-07 22:10:29
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zielonego pojęcia. Ale nie ma wymogu ich stawiania w ogóle.

    Czyli jednak nie trzeba?

    > Po
    > prostu bez sensu jest w takim wypadku przesłuchiwanie osób, którym
    > będziesz później stawiał zarzut ewentualnie.

    Wcale nie bez sensu. Moze się okazać (i pewnie tak jest na ogół) że po
    prostu mieli pecha być w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie.

    > Podejrzewam zresztą, że w wypadku Stachowiaka zaczęto od dokumentacji z
    > użycia ŚPB. Masz to opisane w ustawie o ŚPBiBP. Nie jest tajna i jeśli
    > zamierzasz "cwaniakować", to pasowałoby zajrzeć, zamiast się błaźnić.

    Dlaczego ja się błaźnię? To ty twierdzisz (twierdziłeś, bo już ci trochę
    (nomen omen) pała zmiękła jak doszło do kulsonów) że jeżeli ktoś jest
    uczestnikiem zdarzenia to nie ma możliwości (obecnie już tylko sensu)
    słuchać jako świadka. No ale ładnie się wycofuszesz - to się tyczy tylko
    normalsów jak matka, której zmarło dziecko. Żadną miarą nie można tego
    przykładać do kulsonów, co zabili człowieka w kiblu na kulsonariacie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!