  • 21. Data: 2004-09-05 15:03:30
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?
    Od: "vipek600" <v...@W...fm>

    > nie gotuj sie tak spammerze

    jeszcze sam bedziesz sie gotowal...

    --
    vipek600

  • 22. Data: 2004-09-05 15:06:21
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?[ot]
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > Ale ja pytałem czy założysz się że ja mam domenę w PRV.PL ;-p

    Nie bo whois informuje tylko, ze jej wlascicielem jest NASK

    Lech Dubrowski

  • 23. Data: 2004-09-05 15:09:36
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > jeszcze sam bedziesz sie gotowal...

    no wiesz, grozby karalne na grupie o prawie?
    ;D

    nie dosc ze spammer to troll

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 24. Data: 2004-09-05 15:10:10
    Od: "vipek600" <v...@W...fm>

    > Nie bo whois informuje tylko, ze jej wlascicielem jest NASK

    Tak, a mi pokazuje:

    nazwa domeny allegro.priv.pl
    typ PRYWATNA
    id abonenta nta17386
    serwery nazw ns1.h4u.pl. ns2.h4u.pl.
    utworzona 2004.07.23
    ostatnia modyfikacja 2004.09.02
    registrar NetArt

    opcja brak opcji na nazwę domeny

    Abonent dane niedostepne

    dane aktualne z dnia 2004.09.05

    ;-)

    --
    vipek600

  • 25. Data: 2004-09-05 15:21:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wg. GIODO email jest traktowany jako dana osobowa, poniewaz przyjeli
    > oni ze mozna po nim zidentyfikowac dana osobe.
    >
    > Sytuacja wyglada jednak inaczej, jesli dana taka jest ujawniana
    > wielokrotnie przez jej wlasciciela. Nie mozemy tutaj mowic o
    > ujawnieniu czegokolwiek, co zostalo juz ujawnione i nalezy
    > do zasobow dostepnych publicznie.

    Mam na mysli sytucje w ktorej e-mail jest znany jezeli ktos kliknie na
    wlascicwosci maila,
    a nie jest podany w stopce.
    Widzialem wielokrotnie jak gowniarze (np z alt.pl.allegro) wypisawalio tak
    e-maile, i wcale nie bylo
    spamowanie, cos im po prostu nie podpasowalo w poscie.

    P.

  • 26. Data: 2004-09-05 15:25:54
    Od: "vipek600" <v...@W...fm>

> [...]
    > e-maile, i wcale nie bylo
    > spamowanie, cos im po prostu nie podpasowalo w poscie.

    We właściwościach mojego maile jest zabezpieczenie NOSPAM, a ktoś celowo
    wywalił te 6 liter...

    --
    Your Private Allegro Web Page & E-mail
    www.allegro.priv.pl <- SPRZEDAM

  • 27. Data: 2004-09-05 15:49:44
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 16:33:27 +0200, Przemek R. naskrobał(a):

    > to ze ktos zna Twoje dane nie oznaczaz ze moze je publiczneie udostepniac,
    > jak myslisz czemu to niby pozdejmowano
    > listy z nazwiskami osob mieszkajacych w blokach?

    <ziew>
    UWAGA UWAGA :)
    p...@g...pl to twój email no i co teraz chcesz zrobić ?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 28. Data: 2004-09-05 16:08:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    vipek600 wrote:

    > jeszcze sam bedziesz sie gotowal...

    Uuuu... Groźby karalne? ;->

  • 29. Data: 2004-09-05 16:18:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    > We właściwościach mojego maile jest zabezpieczenie NOSPAM, a ktoś celowo
    > wywalił te 6 liter...

    Weź pójdź i przeprowadź z nim męską rozmowę, po której przez rok będzie
    się zbierał, a nie zawracasz nam dupę.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 30. Data: 2004-09-05 17:04:17
    Od: "vipek600" <v...@W...fm>

    > Weź pójdź i przeprowadź z nim męską rozmowę, po której przez rok będzie
    > się zbierał, a nie zawracasz nam dupę.

    Nie rozumiem?