    From: Mieczyslaw <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek od listonosza
    Date: Mon, 8 Mar 2004 10:03:02 +0100
    Sender: m...@o...pl@81.210.63.241

    Mon, 8 Mar 2004 09:16:10 +0100, na pl.soc.prawo, TB napisał(a):

    > I tu wprowadzasz (w jakim celu?) innych w błąd.
    > Prowizja za pobranie gotówki w bankomacie PKO BP z kart PKO Ekspres i PKO
    > Graffiti wynosi ZERO złotych. Natomiast pobranie gotówki w bankomacie PKO BP
    > (podobnie jest i w innych bankach ) z kart obcych wynosi te wspomniane 3% (a
    > nawet więcej bo nie mniej niż 5 zł.) Kartą obcą jest VISA Clasic nawet gdy
    > ma w nazwie PKO.
    > Ale VISA nie jest raczej kartą dla wspomnianej na wstępie emerytki.
    >
    > TB

    Może i masz rację - ja używam PKO Silver Partner Mastercard - i tu
    występuje prowizja o której pisałem - zawsze. Mam natomiast karty VISA
    BZWBK - i tam nie pobierają prowizji przy pobieraniu z ich bankomatów.
    Więc z tą VISA kartą też nie jest tak do końca jak napisałeś.
    Co bank to obyczaj.
    --
    Mieczysław
    ----