    From: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poczta polska a spam
    Date: Sat, 25 Oct 2003 21:14:28 +0200

    Użytkownik "szerszen" napisał:

    | to dlaczego kazdy mail z instytucji w necie jest mniej wiecej tej formy
    | "w zwiazku z nowymi przepisami pragniemy zapytac sie pana,nia o to czy
    chce
    | otrzymywac informacje" blalabla?

    Poczta doręcza przesyłki a nie e-maile :)

    | a czemu to ja mam mowic ze nie chce a nie oni zapytac sie czy chce,

    Bo parlament uchwalił taką ustawę, a Prezydent ją podpisał.

    | w koncu nie sa to druki adresowane do mnie

    Druki bezadresowe przeznaczone do doręczenia w danym obszarze mają zostać
    doręczone wszystkim odbiorcom z tego obszaru z wyjątkiem tych, którzy
    złożyli pisemne żądanie, o którym pisałem wcześniej.

    | a podoba ci sie makulatura w skrzynce i syfiaste maile?

    Chodziło mi o to:
    "to jak mozna im dokopac, aby kolejny polski monopolista zastanowil sie dwa
    razy zanim znowu zacznie robic cos
    glupiego?"