  • Data: 2013-07-12 09:51:51
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2013 23:58, witek pisze:

    > Tu masz caly filmik.
    >
    > Obejrzyj pare pierwszych sekund a potem przeskocz tak do 6:30.
    > Calosc akcji trwa nie dluzej niz kilkanascie sekund.
    >
    > Sam sobie wyrob zdanie, kto tu na kogo napadl.

    Młody: zakłócanie spokoju.

    Stary: szczucie psem, i kompletnie nieuzasadniony atak przy pomocy
    niebezpiecznego narzędzia.

    Stary dureń chciał zażyć adrenalinki i przedawkował, to mu pikawa
    wysiadała. Miałem kiedyś takiego sąsiada... w sumie małżeństwo takich
    dupków. Kiedyś zupełnie nieagresywny pijaczek pomylił lokale czy wręcz
    budynki i się dobijał domofonem, to ten wyskoczył i pijaczka skopał. Ten
    miał o tyle pecha, że trafił na silniejszego i oberwał.

    Swoją drogą pies ewidentnie nie obronny - plącze się tylko i merda
    ogonem - po co ten idiota zwierzaka ciągał? Psinka się tylko zestresowała.

    W sumie też ciekaw jestem, o co z początku poszło... Pomyłka? Mieli
    wcześniej jakiś zatarg?