  • Data: 2013-07-12 11:06:41
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2013 10:17, hiki o! pisze:

    > Wstrzas mozgu, zadlawienie sie krwia i wiele innych

    Wstrząs nosa.

    Chłopie, brednie wypisujesz!

    Kiedyś miałem wypadek na rowerze i przydzwoniłem twarzą w twardą ziemię
    - a do solidniejsze uderzenie, niż można wyprowadzić pięścią poza
    filmami typu Kill Bill.

    Takie zadławienie krwią jak utopienie w łyżce wody.

    Rada przy okazji - zęby trzeba zbierać, czasem daje się zamontować na
    nowo :)

    PS: za to przywalenie pałką w głowę to w ogóle delikatne i bezpieczne, nie?