  • 11. Data: 2002-06-27 20:14:45
    Temat: Re: po pijaku!
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Zabierają ,bo jest po kursie świadomym użytkownikiem drogi publicznej
    na środu transportowym jakim jest rower.
    I słusznie.

  • 12. Data: 2002-06-27 21:12:59
    Od: poreba <d...@p...com>

    "A." <a...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > A jak przejechac na druga strone jezdni? Jak przeprowadze rower,
    > to sie nie przyczepia? Zreszta zwykle sie poruszam w strefie
    > zamieszkania... trzeba sie do lasu wyniesc chyba...
    A w lesie to niby wszystko wolno?!
    Wynieś się, wynieś będziemy czekać.
    pozdro
    poręba

  • 13. Data: 2002-06-27 21:49:13
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik Stanisław Pikul <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:affnn6$4rk$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jezdni z
    > wiejskich) to ja
    > przyczyniłem
    >
    > O cholera. W życiu nie pojadę na wieś.
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kotewka
    > k...@w...pl

    hehe, no .. uważać trzeba :)

  • 14. Data: 2002-06-27 22:11:19
    Od: "A." <a...@p...onet.pl>

    Ale jestescie beznadziejni... nie chodzi mi o prawo jazdy, bo go nie mam,
    ale co mi zrobia za jazde w szczerym polu po pijaku? Mam na mysli rower, bo
    jestem wrogiem jazdy innymi po pijaku.

  • 15. Data: 2002-06-27 22:35:10
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "A." <a...@p...onet.pl> ihn
    news:afg2ei$rgb$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > jestem wrogiem jazdy innymi po pijaku.

    Wiesz, po innych nie nalezy jezdzic nie tylko po pijaku, ale i na
    trzezwo ;o)

    MSPANC

    PMM

  • 16. Data: 2002-06-28 05:59:53
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Zabierają ,bo jest po kursie świadomym użytkownikiem drogi publicznej
    > na środu transportowym jakim jest rower.
    Zabierają,
    ale dlatego, że posiadasz uprownienia do prowadzenia pojazdów - a w myśl
    Kodeksu Drogowego - rower też jest pojazdem.
    Pozdrawiam.
    DK
    PS. Polecma jazdę na "nie-pojeździe" np. na rolkach ;) - wówczas bez
    konsekwencji ...

  • 17. Data: 2002-06-28 08:11:43
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > A jak przejechac na druga strone jezdni? Jak przeprowadze rower, to sie
    nie
    > przyczepia? Zreszta zwykle sie poruszam w strefie zamieszkania... trzeba
    sie

    Po pijaku mozna rower prowadzic .. wrecz nalezy a nei jechac ... za to nei
    zabiora prawo jazdy

    AJA

  • 18. Data: 2002-06-28 08:16:30
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > Pozdrawiam.
    > DK
    > PS. Polecma jazdę na "nie-pojeździe" np. na rolkach ;) - wówczas bez

    Dupa dupa dupa .. gadanie czcze ... nie maja prawa na moim polu bez nakazu
    mnie legitymowac przeszukiwac czy sprawdzac ...

    AJA

  • 19. Data: 2002-06-28 08:42:13
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik AJA <a...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

    > Dupa dupa dupa .. gadanie czcze ... nie maja prawa na moim polu bez nakazu
    > mnie legitymowac przeszukiwac czy sprawdzac ...
    >
    > AJA

    Przykro mi cię zmartwić ale : Policjant ma prawo legitymować w celu
    stwierdzenia tożsamości jeżeli jest to niezbędne do wykonania czynności
    służbowych. A pod to to już można wszystko podciągnąć :) Ot, taki dobry ten
    nasz ustawodawca.
    Przeszukiwać by mogli gdyby było uzasadnione podejrzenie popełnienia
    przestępstwa
    Jacek

  • 20. Data: 2002-06-28 10:17:21
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2002, Jacek wrote:

    >+ Mnie to dziwi trochę. Owszem, rowerzysta jest uczestnikeim ruchu drogowego,
    >+ ale co ma do tego prawo jazdy uprawniające do prowadzenia pojazdu
    >+ mechanicznego ??

    Ma tyle, że można odebrać "uprawnienia do prowadzenia pojazdów"
    (za "prowadzenie po pijaku").

    Nie zapisano jakich - więc licencje pilota i kapitana żeglugi
    wielkiej, uprawnienia motorniczego i maszynisty też się łapią.
    W momencie wprowadzania przepisów były takie komentarze, czy
    komuś odebrano (wyrokiem) uprawnienia do prowadzenia pojazdów
    "niedrogowych" tego nie wiem (jakby kto miał jaki link - to
    chetnie...).

    >+ Karta rowerowa to rozumiem. Bo teoretycznie to bez niej nie
    >+ powinno się jeździć w ruchu drogowym :)

    Masz spore zaległości w przepisach :)
    Osoby ponad 18 lat nie potrzebują ani karty pieszego[1],
    ani karty rowerowej żeby poruszać się po drogach publicznych :)
    Dla dzieci - owszem, posiadanie karty obowiązuje.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] to dla takich co się dziwią że "przecież musi przepisy znać" !