  • 1. Data: 2002-06-27 15:35:41
    Temat: dotyczy zgromadzenia wsp. sp. z o.o.
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    jak zmusic zgromadzenie do podjecia uchwały dotyczacej zwolania nastepnego -
    nadzwyczajnego zgromadzenia?
    czy w "Wolnych wnioskach" ?. Czy moga moj wniosek o taka uchwale olac? czy
    musza ja przeglosowac?

    wojtek

  • 2. Data: 2002-06-27 15:37:26
    Temat: Re: dotyczy zgromadzenia wsp. sp. z o.o.
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > nadzwyczajnego zgromadzenia?
    > czy w "Wolnych wnioskach" ?. Czy moga moj wniosek o taka uchwale olac? czy

    Bardzo prosze o pomoc

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-06-27 17:03:13
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <affb0k$fcf$1@news.tpi.pl>, w...@p...onet.pl says...
> [...]
    > nadzwyczajnego zgromadzenia?
    > czy w "Wolnych wnioskach" ?. Czy moga moj wniosek o taka uchwale olac? czy

    Moim zdaniem powinien zostac przeglosowany. Zgodnie z trescia art 239/1
    ksh wniosek taki moze byc przeglosowany bez koniecznosci umieszczania go
    w porzadku obrad zgromadzenia. Jezeli juz zostanie zgloszony to moim
    zdaniem powinien byc przeglosowany. Inna rzecz czuy wystarczy wiekszosci
    do podjecia uchwaly. Nie mam przy sobie komentarza ale jak chcesz to
    sprawdze jutro w pracy. Natomiast jezeli masz conajniej 10 proc udzialow
    to na conajmniej miesiac przed terminem zgrom. wsp. mozesz zarzadac
    zwolania przez zarzad zgromadzenia. (umowa moze wprowadzac nizszy wymog
    niz 10 proc) Jezeli zarzad nie zwola zgrom w ciagu dwoch tygodni to sad
    rejestrowy moze upowaznic wspolnika (lub wspolnikow - bo mozna uzbierac
    10 proc razem z innymi) do zwolania zgromadzenia.
    --

    Pozdrawiam,
    Daniel