  • 1. Data: 2002-06-27 16:04:38
    Temat: po pijaku!
    Od: "zooey" <p...@o...pl>

    cze..

    czy obecnie pijanemu na rowerze policja zabiera prawo jazdy?! slyszalem ze
    juz tego nie stosuja - co w zamian?

    thx i pzdr! :)

  • 2. Data: 2002-06-27 16:10:22
    Temat: Re: po pijaku!
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Mnie to dziwi trochę. Owszem, rowerzysta jest uczestnikeim ruchu drogowego,
    ale co ma do tego prawo jazdy uprawniające do prowadzenia pojazdu
    mechanicznego ?? Karta rowerowa to rozumiem. Bo teoretycznie to bez niej nie
    powinno się jeździć w ruchu drogowym :)

  • 3. Data: 2002-06-27 16:26:07
    Od: "zooey" <p...@o...pl>

    karty rowerowej juz nie ma..

  • 4. Data: 2002-06-27 17:00:38
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    no wiem, miałem na myśli że być powinna

  • 5. Data: 2002-06-27 17:18:04
    Od: "Jurek \"goral\"" <p...@g...pl>

    Użytkownik "zooey" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > cze..
    >
    > czy obecnie pijanemu na rowerze policja zabiera prawo jazdy?! slyszalem ze
    > juz tego nie stosuja - co w zamian?

    Pewno ze zabierze i to z ochota .Znam z autopsji wypadek gdy jeden ze
    znajomych zatrzymany zostal za jazde po pijaku i to rowerem .Policjant pyta
    sie delikwenta ,czy ma pan karte rowerowa , delikwent glosem obrazonym
    odpowiada ze ma prawo jazdy i wszystkie kategorie , a to poprosze
    ,odpowiedzial policjant.Mial gosc "przerabane " , prawko na rok ,bylo to
    przed nowelizacja kodeksu i w pracy na placu doprowadzal autobusy sprzatal i
    takie sprawy .Byl dlugoletnim pracownikiem i bardzo go ceniono
    'Goral'

  • 6. Data: 2002-06-27 17:46:42
    Od: "A." <v...@w...pl>

    Nie tylko zabiora, jesli beda chcieli, ale i wyrok mozna dostac, to teraz
    przestepstwo...

    A.

  • 7. Data: 2002-06-27 18:25:00
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik A. <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:affiuh$bfg$...@n...tpi.pl...
    > Nie tylko zabiora, jesli beda chcieli, ale i wyrok mozna dostac, to teraz
    > przestepstwo...
    >
    > A.

    I dziwisz się ? Bardzo dobrze ! Bo jak potem przejadę leżącego na jezdni z
    rowerem pijaka (co często zdarza się szczególnie na drogach wiejskich) to ja
    będę miał w cholerę problemów bo zawsze stwierdzą iż się przyczyniłem
    Jacek

  • 8. Data: 2002-06-27 18:34:26
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    Użytkownik "A." <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    | Nie tylko zabiora, jesli beda chcieli, ale i wyrok mozna dostac, to
    | teraz przestepstwo...

    Ale tylko na drodze publicznej lub w strefie zamieszkania:-)

    ->piotr

  • 9. Data: 2002-06-27 19:04:32
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wiejskich) to ja
    > będę miał w cholerę problemów bo zawsze stwierdzą iż się

    O cholera. W życiu nie pojadę na wieś.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 10. Data: 2002-06-27 19:41:21
    Od: "A." <a...@p...onet.pl>

    A jak przejechac na druga strone jezdni? Jak przeprowadze rower, to sie nie
    przyczepia? Zreszta zwykle sie poruszam w strefie zamieszkania... trzeba sie
    do lasu wyniesc chyba...