  • 1. Data: 2002-06-27 16:06:28
    Temat: Odpowiedni strój w pracy?!
    Od: "milo" <e...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie w związku z dzisiejszą zabawną (jak dla mnie) historią w pracy.
    Dostałem dziś ustny zakaz przychodzenia do pracy w krótkich spodenkach i
    sandałach. Chciałbym zapytać, czy mój przełożony ma prawo decydowania o moim
    ubiorze, jeżeli tak to proszę przytoczyć jakiś przykład, przepis. Dodam, że
    pracuję w Dziale Technicznym i nie mam bezpośredniego kontaktu z klientami.
    Pomieszczenie w którym przebywam ~8 godzin dziennie nie ma uchylanego okna.
    Razem ze mną pracuje jeszcze 4 kolegów, do tego 7 komputerów. W upalne dni,
    takie jak dzis panuje tam naprawde gorąca atmosfera. Ochłodzić klimat pomaga
    nam wysłużony wentylator (oczywiście nie ma klimatyzacji). Czy przepisy BHP
    mówią coś nt minimalnej lub maksymalnej dopuszczalnej temp. w pomieszczeniu?
    Czy mogę się "postawić" przełożonemu? Jeśli tak to proszę o naprawdę solidne
    argumenty (jeśli nie, również proszę o uzasadnienie).

    Pozdrowienia
    Miłosław Kostka

    PS Firma w której pracuję zatrudnia 1200 pracowników, w moim regionie jest
    ich ok. 80.