  • 21. Data: 2004-06-27 18:26:01
    Temat: Re: po aplikacji
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:cbmu73$a1n$1@inews.gazeta.pl...

    > Hm, tego bym nie powiedział. Chyba miałeś na myśli wiedzę?
    >

    > --

    Człowiek inteligentny wie czego nie wie. I albo nie pcha się w takie sprawy,
    albo się uczy. Więc naprawdę chodzi mi o inteligencję adwokatów i radców
    prawnych.

    --
    JOHNSON :)

  • 22. Data: 2004-06-27 21:16:13
    Od: "Teqnix" <x...@k...org>

    heh, inteligencja ap;ikantow adwokackich idzie zwykle w parze z ich wiedza
    czyli rowna sie ciut wyzej nad forresta gumpa, z radcowskimi jest juz
    lepiej, a bierze sie to stad, ze te osoby6 to zazwyczaj z "klanu", na
    sadowej masz za to cala reszta, czyli tez zazwyczaj nakwiekszych kujonow:P

  • 23. Data: 2004-06-27 21:29:40
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Teqnix" <x...@k...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > lepiej, a bierze sie to stad, ze te osoby6 to zazwyczaj z "klanu", na
    > sadowej masz za to cala reszta, czyli tez zazwyczaj nakwiekszych kujonow:P

    Czy bez układów nie da się dostać na radcowską lub adwokacką ?
    Czy ci po sodówce mają szansę przejść do np. adwokatury ?

    Marek

  • 24. Data: 2004-06-27 21:34:00
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Teqnix" <x...@k...org>

> [...]
    > lepiej, a bierze sie to stad, ze te osoby6 to zazwyczaj z "klanu", na
    > sadowej masz za to cala reszta, czyli tez zazwyczaj nakwiekszych kujonow:P

    Nie dobrze, słyszałem plotki, iż od przyszłego roku sędziów będą wybierać z
    innych zawodów prawniczych, koniec z aplikacją sądową. A jeżeli na adwokacką
    i radcowską trzeba być z "klanu", to i na pracę w sądzie nie ma co liczyć.

    Marek

  • 25. Data: 2004-06-27 21:57:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:
> [...]
    > i radcowską trzeba być z "klanu", to i na pracę w sądzie nie ma co liczyć.

    Innych zawodów prawniczych to może nie, ale w sytuacji w której mamy
    mieć więcej asystentów, których część zapewne będzie chciało zostać
    sędziami, nie wiem czy warto nadal utrzymywać aplikację. Szczególnie w
    dominującej obecnie formie pozaetatowej.

    KG