  • 1. Data: 2004-06-27 06:20:13
    Temat: swiadectwo pracy a naliczanie stazu pracy ...
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    sytuacja nastepujaca kobieta pracuje jako nauczycielka w szkole na wsi od
    staz pracy 10 lat od 3 lat w jednej szkole dostala etat w drugiej szkole w
    tej samej miejscowosci ale dodatek za wysluge lat naliczany jest za 7 lat bo
    podobno naliczany jest tylko na podstawie swiadectwa pracy a tego nie moga
    wypisac z obecnej pracy .. no chyba ze ja zwolnia.. czy moze mi ktos blizej
    wyjasniec czy to jest w porzadku .. moga tak zrobic a jesli nie to jakimi
    paragrafami umotywowac to ze naliczaja nieslusznie..

    thx

    uwaga na zabezpieczenie antyspamowe w adresie !