  • Data: 2005-10-09 18:41:52
    Temat: Re: platnosc karta w sklepie - od jakiej wysokosci ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:dibhq0$f5c$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Źle się domyślasz.

    W wypadku marketu chyba faktycznie tak nie jest. Ale w wypadku
    zwykłego sklepu stałą część, to koszt impulsu telefonicznego, bo
    czytniki łączą się po linii telefonicznej z systemem. Nie wiem jak ma
    to market rozwiązane akurat. podejrzewam, że pewnie system kasowy jest
    na sztywnym łączu.

    Ad rem, to wydaje mi się, że ustalanie dolnej granicy transakcji jest
    niezgodne z umowami z centrami rozliczeniowymi. Tak więc jedynym
    sensownym rozwiązaniem wydaje mi się powiadamianie tych centrów, albo
    składanie we własnym banku reklamacji, ze ten, czy inny sklep odmówił
    akceptacji karty pomimo tego, że teoretycznie powinien to przyjmować.