  • Data: 2002-10-23 15:13:20
    Temat: Re: płatne parkingi w centrum wrocławia??
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    monisien wrote:
    > a kiedy to mniej wiecej bedzie? za miesiac? rok? 10 lat??

    Myślę, że na dniach, czyli jak dla sądu góra kilka-kilkanaście tygodni.

    > sprytne. ale... ma do tego prawo? do zadania pieniedzy,
    > jakie sama miala zaplacic za mandat?

    Za bilet czy za mandat?
    Jeśli pobieranie tych haraczy od postoju okaże się być bezprawiem
    to ma pełne prawo do żądania pięniedzy za bezprawnie pobrane od niej
    pieniądze, czyli i za bilety i za mandaty.

    > a pozatym co zrobi, jesli to okaze sie zgodne z prawem?
    > wtedy wywali do smieci? ;OP

    Tak - wtedy wywali do śmieci.

    pozdrawiam
    Arek