  • Data: 2003-12-17 20:25:48
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    flashi@_usun_to_pf.pl news:brqdrg$28g$1@korweta.task.gda.pl

    > ehhh
    > sterownik komputerowy to tylko mysl informatyczna ...
    > sterownik przemyslowy to urzadzenie :D

    Ok, wiec - buduje sterownik przemyslowy (a dokladniej, czesc hardeware juz
    jest, wiec zostaje tylko napisac sterownik /software/ w C++) - mam nadzieje
    iz teraz sie jasno wyrazilem :>

    Co do ceny, skoro w nia wchodzi caly hardware to ok, nic szczegolnego.

    Co do linuxa - caly w/w system przemyslowy moze dzialac gdy uzytym systemem
    operacyjnym jest linux lub windows (nie wnosi to moze nic szczegolnego do
    dyskusji, bo faktycznie pewnie wiele systemow dziala tylko pod windows
    niestety, ale pokazuje ze jak sie chce to mozna sie od windows/linux
    uniezaleznic)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )