  • Data: 2003-12-17 20:34:20
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    flashi@_usun_to_pf.pl news:brqeca$4te$1@korweta.task.gda.pl

    > to ja napisze ... niestety coraz wiecej rzeczy jest pod linuxa :)

    To ja nas podsumuje - szkoda ze tak malo rzeczy jest pod oba systemy.
    Chociaz ostatio napotkalem porzadny soft dostepny rownoczenise pod
    windows,linux i macintosh (jak w/w povray, openoffice, gimp).

    > Ale wiekszosc producentow nie bedzie sie w to bawic ... albo robia
    > samodzielnie swoj system ... albo uzywaja wlasnie windowsa ... bo

    Czy trudniej... oba programy roznia sie *jedna* linia, w wersjie windows ma
    byc GFX_DIRECTX_ACCEL a w linux np GFX_AUTODETECT

    > windowsa mimo wszystko latwiej/szybciej/spokojniej dostac ...

    a tu sie nie zgodze, pobieram z sieci 1 plik cd i gotowe, a na potrzeby
    samego sterownika - pobieram z sieci jakas obcieta mini-instalacje ok 10mb,
    nagrywam na cd i juz (wszystko legalnie i w cenie ~2 pln )

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"