  • Data: 2003-12-17 19:57:55
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" napisał w wiadomości

    > To "wina" producenta ze tworzy tylko pod windowsa.

    A chociazby to byla wina Al-Kaidy, czy innego cesarza Japonii. Ale i tak
    wyskwalifikuje linuksa calkowicie. Nie uwazasz?

    > Sam sterownik, w jednej kopi? Jak byscie pisali nowy to dajcie znac :>
    > wersja pod linuxa gratis (do wersji dla windy ;)

    Nie zrozumiales. Sterownik o ktorym pisze, to nie jest driver - taki
    program, tylko takie urzadzenie procesorowe do sterowania procesami
    przemyslowymi. Potrzebne do nich jest kompleksowe oprogramowanie do
    programowania procesow, do monitorowania i testowania, do wizualizacji
    procesow itd.