    From: "CDFT" <I...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piracki program i policja
    Date: Tue, 3 Sep 2002 09:44:09 +0200

    > Dzisiaj wpadla do mnie policja i zabezpieczyla program piracki - gre,
    ktora
    > kupilem od goscia w Internecie.
    > Goscia zatrzymali razem z dowodami przesylek i tak namierzyli wszystkich
    > kupujacych.
    > Wszystko fajnie, ale co mi teraz grozi ?

    zeznaj, ze myslales ze program jest legalny i skusila ciebie atrakcyjna
    cena, a nie wiesz jak odroznic piracki program od legalnego. Kupiles w
    dobrej wierze. Zeznasz to i raczej bedziesz mial spokoj. Prawdopodobnie
    wezwa ciebie kilka razy na komende, a byc moze i do sadu w charakterze
    swiadka, aby zeznac w jaki sposob doszlo do transakcji, czy wiedziales ze
    program moze byc piracki, czy wiesz jak odroznic pirata od legala, szczegoly
    dot. oferty pirata itp. Im podasz mniej szczegolow tym bedziesz mniej
    wartosciowy dla prokuratora i sie odczepaia szybciej od ciebie :)) itp.

    ps.
    Lepiej pozbadz sie piratow z kompa i plyt, licho nie spi.