  • Data: 2002-09-03 18:32:09
    Temat: Re: piracki program i policja
    Od: "von Rutkov" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ce19nucrq290ofdtrq79g0mv678hi6u3f8@4ax.com...

    > Praktycznie nic - poza stratą czasu.
    Chyba zapominacie o processie cywilnym z powództwa producenta lub
    dystrybutora. Może go wytoczyc w ich imieniu BSA - Business Software
    Alliance oni nie odpuszczaja nawet pioerdół, w niej żądzą amerykanie, a oni
    mają inne podejście do "społ. szkodl. czynu" i ciągną do końca. Inna rzecz
    że polskie sądy jakby ich nie rozumiały :o))))))).

    --
    Pozdrowienia
    von Rutkov