    From: "Adam Major" <a...@i...S.P.A.M.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pilne] przejscie na emeryture - badania lekarskie
    Date: Fri, 29 Aug 2003 13:57:04 +0200

    Witam!

    > No jak podać przepisy że dyrektor nie ma racji?????? Nie ma takich
    przepisów
    > na które można się powołać twierdząc że dyrektor ma rację.
    No i o to tez mi chodzilo ;-) Dokładnie o ustawę(y) określające jakie
    czynnośći musi wykonać
    osoba odchodząca na emeryturę z zawodu zagrożonego chorobą zawodową.
    Jeśli nie ma tam nic o obowiązkowych badanich to bardo dobrze.
    Czy mógłbyś podać jakiś zbiór przepisów, lub samą nazwę ustawy... nie wiem
    moze gdzieś
    w karcie nauczyciela gdzie sprawy emerytur auczycielskich sa poruszane.

    Próbowałem poszukać w inforze .. niestety jest płatny dostęp do
    ustaw.Poszukam w innych źródłach

    Pozdrawiam Adam.