    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Date: Tue, 31 May 2005 14:17:08 +0200

    SzerszeN napisał(a):

    > a jak nie bedzie mial prawka to co??
    > dostanie moze zakaz robienia prawka albo cos w tym stylu?

    Tak, na taki sam okres, jak zabranie prawa jazdy.

    > jak dla mnie to totalne kretynstwo, bo skoro za jazde na rowerze po
    > pijaku moga mi zabrac prawko na samochod, to dlaczego posiadajac prawko
    > na samochod nie moge jezdzic na motorze, dla mnie bylo by to logiczne

    Jazda po pijaku jest jazdą po pijaku, niezależnie od tego czy
    samochodem, rowerem, tramwajem czy wózkiem widłowym (no tu trochę
    przesadziłem ;-). Oznacza to, że delikwent nie dorósł do zycia w
    społeczeństwie, w którym jedną z podstawowych wartości jest życie ludzkie.

    M.