  • Data: 2005-06-04 10:21:15
    Temat: Re: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31 maj o godzinie 14:17, na pl.soc.prawo, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Jazda po pijaku jest jazdą po pijaku

    Zgoda.

    > niezależnie od tego czy samochodem, rowerem, tramwajem
    ^^^^^^^^^
    To ku...a czym mam wrócić - taksówką?
    A jeżeli Ci odbije znowu palma i wprowadzisz przepis że jazda *w* taksówce
    po pijaku jest wykroczeniem/przestępstwem

    Mniemam że miałes na myśli iż tylko *prowadzenie* pojazdu tramwajowego
    jest wykroczeniem/przestępstwem :P

    > czy wózkiem widłowym (no tu trochę przesadziłem ;-).

    Dlaczego przesadziłeś?
    Jeżeli taki "wózkowy" źle ustawi towar na regałach /vide: Selgros,
    Castorama itp./ i "spadnie" on na klienta - to już nie ma winy takiego
    *pijanego* pracownika?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423