  • Data: 2005-05-31 15:29:31
    Temat: Re: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > Tak, na taki sam okres, jak zabranie prawa jazdy.

    > Jazda po pijaku jest jazdą po pijaku, niezależnie od tego czy
    > samochodem, rowerem, tramwajem czy wózkiem widłowym (no tu trochę
    > przesadziłem ;-). Oznacza to, że delikwent nie dorósł do zycia w
    > społeczeństwie, w którym jedną z podstawowych wartości jest życie ludzkie.

    powinniśmy jednak dla pełnego szacunku "podstawowych wartości ludzkich"
    wprowadzić przepis o niebo sprawiedliwszy:

    ZAKAZ PORUSZANIA SIĘ OSÓB POD WPŁYWEM ALKOHOLU Z PRĘDKOŚCIĄ WIĘKSZĄ NIŻ
    ... 10 KM/H - WZGLĘDEM PODŁOŻA (dojazd taxi i autobusem mamy w granicach
    prawa ;) )

    odpada problem hulajnogi, deskorolki, rolek, karuzeli łańcuchowej,
    nietrzeźwych "jogingów", wpadania "a gdyby tu pański wózek z dzieckiem...",

    rozwija się rynek "dostawy pijanego mięsa", od tego naliczamy vat i
    dochodowy, i picie staje się jeszcze droższe niż dotychczas

    --
    regent...
    (...)