  • 1. Data: 2006-07-08 13:34:44
    Temat: pijany kierowca
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Pewien osobnik cały czas jeździ pod wpływem znacznej ilości alkoholu,
    kilka razy mało nie doprowadził już do wypadku. Czy będąc świadkiem
    takiego zdarzenia powinno się to zgłosić?
    Czy policja ujawni dane osobowe osoby, która zgłosiła to oskarżonemu?
    Czy policjanci mają prawo przesłuchać takie osoby w jego towarzystwie?
    Ewentualnie powiedzieć komukolwiek? Słowem nikt nie rozbije
    "donosicielowi" butelki wina na głowie?

  • 2. Data: 2006-07-08 13:39:14
    Temat: Re: pijany kierowca
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Atlantis napisał(a):
> [...]
    > Czy policjanci mają prawo przesłuchać takie osoby w jego towarzystwie?
    > Ewentualnie powiedzieć komukolwiek? Słowem nikt nie rozbije

    nie sadzisz chyba ze na podstawie twojego zeznania skaza kogos za jazde
    pod wplywem?
    Jak zobaczysz ze jest na gazie to zadzwon na policje podaj numer
    rejestracyjny, marke i kolor samochodu oraz powiedz gdzie jedzie to oni
    sie juz nim zajma.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-07-08 13:44:52
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Jak zobaczysz ze jest na gazie to zadzwon na policje podaj numer
    > rejestracyjny, marke i kolor samochodu oraz powiedz gdzie jedzie to oni
    > sie juz nim zajma.

    No właśnie, ale czy oni podadzą dane osoby, która doniosła? Czy nie
    zorganizują jakiejś konfrontacji, nie będą zbierać zeznań w tym samym
    pomieszczeniu i czasie? Chodzi o to, żeby potem się nie mścił albo nie
    pobił w akcie zemsty...

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 4. Data: 2006-07-08 13:48:31
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > pomieszczeniu i czasie? Chodzi o to, żeby potem się nie mścił albo nie
    > pobił w akcie zemsty...

    Zawsze mozesz sprobowac wyjac SIM'a z telefonu i zadzwonic na 112.
    Mozliwe, ze w takiej "błachej sprawie" nie zechce im sie ustalac
    dzwoniącego skoro i tak będą mieli sprawce złapanego na gorącym uczynku.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-07-08 13:55:54
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Zawsze mozesz sprobowac wyjac SIM'a z telefonu i zadzwonic na 112.
    > Mozliwe, ze w takiej "błachej sprawie" nie zechce im sie ustalac
    > dzwoniącego skoro i tak będą mieli sprawce złapanego na gorącym uczynku.

    No dobrze, ale co s sytuacji, kiedy już będą chcieli, żeby złożyć
    zeznania? Jak to będzie wyglądało?
    A co do anonimowych telefonów, to z tego co słyszałem, takich nie biorą
    na poważnie - przy wyjęciu SIMa i odmówieniu podania nazwiska
    najprawdopodobniej zwyczajnie to zignorują...

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 6. Data: 2006-07-08 13:56:26
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

  • 7. Data: 2006-07-08 13:57:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Atlantis napisał(a):

    > No dobrze, ale co s sytuacji, kiedy już będą chcieli, żeby złożyć
    > zeznania? Jak to będzie wyglądało?

    Jeżeli wynika badania będzie wskazywał że gość jest pijany i policja
    zatrzyma go jadącego czymś nikt nie będzie bawił się w przesłuchiwanie
    świadków, bo i po co.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 8. Data: 2006-07-08 13:58:12
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > A co do anonimowych telefonów, to z tego co słyszałem, takich nie biorą
    > na poważnie - przy wyjęciu SIMa i odmówieniu podania nazwiska
    > najprawdopodobniej zwyczajnie to zignorują...

    Teoretycznie nie powinni tego ignorowac, bądź co bądź jest popełniane
    przestępstwo. A wyjęcie SIMa nie chroni przed namierzeniem, mozna
    ustalic dzwoniącego, ale trzeba sie zwrocic do operatora po billingi wg
    IMEI ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2006-07-08 13:59:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Atlantis napisał(a):

    > No dobrze, ale co s sytuacji, kiedy już będą chcieli, żeby złożyć
    > zeznania? Jak to będzie wyglądało?

    ale jakie znow zeznania? Zatrzymaja go jak bedzie jechac, zrobia badanie
    alkomatem i wystraczy

    P.

  • 10. Data: 2006-07-08 14:14:42
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > ale jakie znow zeznania? Zatrzymaja go jak bedzie jechac, zrobia badanie
    > alkomatem i wystraczy

    No ale kto mówi, ze muszą go zatrzymać na drodze? Równie dobrze mogą go
    już zatrzymać w miejscu zamieszkania, stwierdzą obecność samochodu na
    takich numerach i alkoholu jego krwi... Chyba bez przesłuchania się nie
    obejdzie...