    From: "Adamex" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies w ogródku piwnym
    Date: Tue, 27 Aug 2002 15:41:47 +0200

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >..... problemów z jakimś psem. Niczego takiego nie słyszałem również od
    swoich
    > znajomych i jedyne co widzę to jakieś histeryczne kampanie w telewizorze
    od
    > czasu do czasu........
    >........życzyłbym sobie aby pieniądze z moich podatków w pierwszej
    >kolejności szły na ograniczenie faktycznej bezkarności różnych ogolonych
    >osiłków i złodziei, a nie na ściganie właścicieli psów.

    To nie są histeryczne kampanie. To co jest w telewizji to tylko mała część
    tego co jest naprawdę. A zdanie pewnie dopiero byś zmienił gdyby ciebie albo
    twoje dziecko pogryzł pies. Nie twierdzę natomiast że złodziejstwo nie jest
    problemem ale beznadziejnym jest wybieranie pomiędzy zagryzieniem przez psa
    lub okradzeniem przez osiedlowego złodzieja.

    ////////
    /// /// Adamex