  • Data: 2002-08-27 16:30:32
    Temat: Re: pies w ogródku piwnym
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm... w pewnym momencie jakiejś stacji TV brakuje atrakcyjnych materiałów
    > w każdych wiadomościach umieszcza ............
    > Dlatego media to potęga :-)
    > ............ale staram się dzieci nauczyć aby nie
    > zaczepiały psów i póki co wszystko jest OK.

    Z jednym się zgodzę że media to potęga.
    Ale ja we wcześniejszych postach nie opierałem się włączenie na mediach,
    tylko na info z sąsiedniego szpitala.
    "aby nie zaczepiały psów"
    Tia tia to widać że mało wiesz na temat psów.
    Widzę że mam do czynienia z zatwardziałym miłośnikiem i pewnie właścicielem
    psa więc może byłoby by na tyle...

    ////////
    /// /// Adamex