    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies w ogródku piwnym
    Date: Tue, 27 Aug 2002 14:32:37 +0200

    Użytkownik "fox" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:urimmu00juhrlno7vpcme1n68pupkijac9@4ax.com...

    > no hmm.. chyba wolalbym stracic antene czy lusterko, niz np. zycie.
    > ostatnio pies pogryzl czlonka mojej rodziny i zareczam ci, ze dla
    > nikogo to nie byl problem "medialny" ... :(

    Wcale nie twierdzę, że takie zdarzenia w ogóle nie mają miejsca i są wyssane
    z palca. Pisałem tylko, że _dla mnie_ to problem medialny o corocznym
    nasileniu w sezonie ogórkowym, w czasie gdy brak nadawcom sensowniejszych
    newsów.
    Zdania chyba nie zmienię bo ani ja, ani nikt z mojej rodziny nie miał nigdy
    problemów z jakimś psem. Niczego takiego nie słyszałem również od swoich
    znajomych i jedyne co widzę to jakieś histeryczne kampanie w telewizorze od
    czasu do czasu.
    Osobiście natomiast jestem systematycznie okradany przez osiedlowych
    gówniarzy, a przypadki pobić znam z pierwszej ręki.
    Po prostu życzyłbym sobie aby pieniądze z moich podatków w pierwszej
    kolejności szły na ograniczenie faktycznej bezkarności różnych ogolonych
    osiłków i złodziei, a nie na ściganie właścicieli psów.
    Znacznie prościej jest takiemu "stróżowi prawa" wlepić mandat np. spokojnemu
    kierowcy czy babci z pieskiem niż podskoczyć umięśnionemu dresiarzowi. I
    pewnie ładnie to też wygląda w statystykach, tyle że to jakaś zupełna
    paranoja.

    Jeśli psa nie będziesz drażnił i prowokował to w 99/100 przypadkach Cię nie
    zaatakuje, bo ma "swoje sprawy" - natomiast grupka łysych mięśniaków bez
    najmniejszego powodu może dać Ci po mordzie (albo gorzej).
    Gdybym więc kiedykolwiek miałbym wybór - banda oprychów, czy biegający po
    ulicy pies, to głosuję na psa :-))

    pozdr.Pix