  • 41. Data: 2005-09-02 09:09:29
    Temat: Re: pies morderca + jego pani morderczyni
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a powiedz o ilu zagryzieniach w ostatnich latach slyszales ktore byly
    > spowodowane
    > spuszceniem psa? Bo ja soibie nie przypominam.

    Nie interesowalem sie tym.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 42. Data: 2005-09-02 10:14:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie interesowalem sie tym.

    bo nie bylo takich zdarzen, z miejsca media by o tym informowaly.
    Osttanio w modzie sa pogryzienia.... ale wynikajace z braku
    odpowiedzialnosci
    rodzicow/opiekukow a cierpia na tym pozneij psiaki.
    Dziecko wlazlo do klatki zostalo zagryzione a pies ma byc za to uspity.
    Urwal bym jaja osobie ktora podjela te decyzje.
    Tak samo jak tym ktorzy teraz ze strachu oddaja psy do schronisk jakgdyby te
    byly zwyklymi zabawkami..

    P.

  • 43. Data: 2005-09-02 19:08:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>