  • 21. Data: 2005-09-01 08:17:25
    Temat: Re: pies morderca + jego pani morderczyni
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:df4nnh$r7j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Aleś wymyślił. Po co miała go bronić, przecież pitbul jest znacznie
    > większy. To tego durnego małego psa trzeba było bronić.

    moze nie tylko bronic co odhonic, czesto male psiaki (jakas mania
    wielkosci? )
    prowokuja.

    P.

  • 22. Data: 2005-09-01 08:46:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Swoją drogą przy tej pladze latajacych wolno po osiedlu psów bez kagańca
    > warto mieć przy sobie jakiś środek na psy (i nie tylko ;) - do
    > poskromienia agresywnego właściciela też się coś przyda). A swojego psa
    > prowadzić na smyczy, żeby mieć 'alibi'.

    daruj sobie takie wypociny ok? Albo zamien psy na koty(najlepiej Twoje) i
    dwa razy sie zastanow
    zanim cos napiszesz.

    P.

  • 23. Data: 2005-09-01 09:06:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > daruj sobie takie wypociny ok? Albo zamien psy na koty(najlepiej Twoje) i
    > dwa razy sie zastanow
    > zanim cos napiszesz.

    Ale tu akurat ma racje. Nie tylko na duze psy, ale tez na glupich
    wlascicieli, dresiarstwo i inne badziewia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2005-09-01 09:10:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > moze nie tylko bronic co odhonic, czesto male psiaki (jakas mania
    > wielkosci? )
    > prowokuja.

    Bardzo czesto. Podbiegaja do ludzi (czasem lapia za nogawke od spodni)
    itp. I o ile czlowiek moze nie zwracac uwagi, to duzy pies moze sie
    zdenerwowac i pokazac malemu gdzie jego miejsce.

    Sam mialem taka sytuacje. Glupi wlasciciela puszczali wolno swojego
    jamnika, ktory zaczepial wszystko i wszystkich. Oczywiscie moj pies go
    nie lubil i w pewnym momencie gdy tamten podbiegl to zostal zlapany w
    polowie i podniesiony do gory. Jedna komenda i by zostal rozdzielony na
    dwie czesci. Oczywiscie na odpowiednia komende zostal wypuszczony. Juz
    wiecej nigdy do mnie nie podlecial.

    Tyle, ze stwierdzenie ze "male psy moga biegac wolno, a duze maja
    chodzic na smyczy" jest smieszne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2005-09-01 11:54:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale tu akurat ma racje. Nie tylko na duze psy, ale tez na glupich
    > wlascicieli, dresiarstwo i inne badziewia.

    biore pod uwage calosc jego wypowiedzi w watakch o psach, zawsze namawia do
    potraktowania takiego gazem, nie sadze by tu mial na mysli co innego.

    Na marginesie mysle ze zdecydowanie lepszym jest zlapanie psa w taki sposob
    by nie byl wstanie ugryzc.
    NIe ma na tyle sily by Cie lapami zabic.
    (jezlei rzeczywiscie zaatakuje i jest duzy, wsciekly .. )

  • 26. Data: 2005-09-01 11:56:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > daruj sobie takie wypociny ok? Albo zamien psy na koty(najlepiej Twoje) i
    > dwa razy sie zastanow zanim cos napiszesz.

    Przestań brzedzić, psi kochasiu...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 27. Data: 2005-09-01 12:25:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przestań brzedzić, psi kochasiu...

    ja ich przynajmniej nie posuwam

    P.

  • 28. Data: 2005-09-01 12:26:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > Na marginesie mysle ze zdecydowanie lepszym jest zlapanie psa w taki sposob
    > by nie byl wstanie ugryzc.

    ROTFL

    Jasne, a usunięcie wyrostka robaczkowego wymaga tylko paru właściwych
    nacięć i odrobiny cerowania...

    > NIe ma na tyle sily by Cie lapami zabic.
    > (jezlei rzeczywiscie zaatakuje i jest duzy, wsciekly .. )

    ROTFL^2

  • 29. Data: 2005-09-01 12:43:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:df6s1r$6eb$1@opal.futuro.pl...

    > ROTFL
    >
    > Jasne, a usunięcie wyrostka robaczkowego wymaga tylko paru właściwych
    > nacięć i odrobiny cerowania...

    ROTFLOWAC to sobie mozez nieprzerwanie, mnie to wali, wiem jak ja sobie
    poradzilem z psem,
    patent polega na tym by nie stracic w takiej chwili glowy.

    P.

  • 30. Data: 2005-09-01 12:44:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i nie uciekac jak si enie ma dokad bo jak ugryzie w tylek to ..... nie
    wiem czy moze byc wiekszy bol :)

    P.