  • 31. Data: 2007-08-03 20:58:18
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 17:39:54 +0200, e<>n napisał(a):

    > czyżby prawo w wolnym państwie
    > nakazywało posiadanie psa choć nawet nie nakazuje posiadania własnego
    > dziecka!?

    Co to znaczy "nie nakazuje posiadania własnego dziecka"?? W jakim sensie
    "nie nakazuje", w jakim sensie "posiadania"??

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/07/30/moje-allegro

  • 32. Data: 2007-08-03 20:58:59
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 18:15:15 +0200, e<>n napisał(a):

    > czy jako człowiek (a nie pies) zdajesz sobie sprawę, że takim tekstami
    > zbliżasz się do odpowiedzialności przewidzianej w art. 23 i 24 § 1 k.c.
    > nie wspominając już o karnej...?

    Baran.

  • 33. Data: 2007-08-03 21:00:05
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 20:44:07 +0200, e<>n napisał(a):

    > a oceniac można, ale można też za to ponieść odpowiedzialność prawną

    Tudzież za trollowanie.

  • 34. Data: 2007-08-03 21:02:08
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 20:56:57 +0200, Jotte napisał(a):

    > Myślałem, że jesteś tylko zwyczajnie, nieco bardziej niż przeciętnie,
    > głupi. A tu proszę, niespodzianka - kompletny bałwan.

    Raczej troll. Jeden z tych co to słyszeli, że na grupach można się
    powygłupiać - rzuca od czapy jakiś temat, jątrzy, mądrzy a później go nie
    ma. I tak do następnego razu.

  • 35. Data: 2007-08-03 21:03:32
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 22:50:15 +0200, e<>n napisał(a):

    > skoro tak się robi ze świnią, która jest inteligentniejsza i
    > prawdopodobnie wrażliwsza od psa, to czemu nie z psem? problem jest
    > tylko obyczajowo-kulturowy,

    Chyba psa nie miałeś. Bo co do świni to mogę nie mieć wątpliwości...

  • 36. Data: 2007-08-03 21:07:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9054f$3r9$5@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Raczej troll. Jeden z tych co to słyszeli, że na grupach można się
    > powygłupiać - rzuca od czapy jakiś temat, jątrzy, mądrzy a później go nie
    > ma. I tak do następnego razu.
    Masz ładnego psa. Mój (dość dawno zmarły) mi się ciągle przypomina...

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2007-08-03 21:09:59
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > Raczej troll. Jeden z tych co to słyszeli, że na grupach można się
    > powygłupiać - rzuca od czapy jakiś temat, jątrzy, mądrzy a później go nie
    > ma. I tak do następnego razu.

    Lepszy nie jesteś pod pewnymi względami. Pomijając pyskówkę z Jotte, to
    temat jest jak najbardziej na właściwej grupie.

    chester

  • 38. Data: 2007-08-03 21:15:38
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 23:09:59 +0200, chester napisał(a):

    > Lepszy nie jesteś pod pewnymi względami. Pomijając pyskówkę z Jotte, to
    > temat jest jak najbardziej na właściwej grupie.

    Ale pod innymi jestem. I nie wymyślam tematów od czapy. I potrafię
    zrozumieć, że pewnych rzeczy po prostu się nie robi, bez szukania na siłę
    pseudouzasadnień.

  • 39. Data: 2007-08-03 21:16:46
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 23:07:54 +0200, Jotte napisał(a):

    > Masz ładnego psa. Mój (dość dawno zmarły) mi się ciągle przypomina...

    Dziękuję.
    Dlatego właśnie jestem przekonany, że nie można wiedzieć jaki jest pies,
    skoro pisze się takie brednie. Statystycznie może świnia ma więcej
    neuronów czy czegoś, ale wystarczy zobaczyć jak to pies chodzi za
    człowiekiem.

  • 40. Data: 2007-08-03 21:21:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f905j7$6cu$1@inews.gazeta.pl chester
    <c...@p...gazeta.pl> pisze:

    > Lepszy nie jesteś pod pewnymi względami. Pomijając pyskówkę z Jotte, to
    > temat jest jak najbardziej na właściwej grupie.
    Ja tej pyskówki nie zainicjowałem, ale uważam, że trzeba głupków stopować.
    Temat zaś jest istotny, oczywiście.
    Niestety nasze prawo jest w wielu dziedzinach niedoskonałe, ułomne albo
    wcale go nie ma. Poczekamy sobie jeszcze chyba dość długo, zanim u nas bezie
    coś takiego jak policja dla zwierząt prezentowana na Animal Planet.
    IMO przy braku prawa, złym prawie, głupim prawie, należy używać rozumu.
    Przy dobrym prawie - tym bardziej.

    --
    Jotte