eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Thu, 03 Mar 2011 00:45:18 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <ikmkqo$514$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb740$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikmgbf$hn$1@node2.news.atman.pl> <4d6ece9a$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299109528 5156 193.238.180.163 (2 Mar 2011 23:45:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 23:45:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <4d6ece9a$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670489
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-03 00:11, Ula pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > news:ikmgbf$hn$1@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 2011-03-02 22:31, pilocik pisze:
    >>>
    >>>> Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    >>>> naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    >>>> tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    >>>> zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
    >>>>
    >>>
    >>> Spokojnie Panowie.
    >>> Cena usługi JEST ZNANA przed przyjęciem sprzętu do serwisu.
    >>> Robocizna tej kategorii sprzętu kosztuje 80zł + części, tak więc
    >>> opowieści o horrendalnych kosztach i ustalaniu kosztów z kosmosu nie
    >>> mają racji bytu. Jeśli klient zrezygnuje z naprawy to płaci tylko 50%
    >>> robocizny bez żadnych części !!! Często bywa tak, że ta kwota nie
    >>> pokrywa czasu i elementów potrzebnych do określenia precyzyjnego usterki
    >>> i kosztu naprawy.
    >>> Dodatkowo w tej cenie mieszczą się drobne elementy ( np. bezpieczniki
    >>> itp ) do kwoty 10zł oraz pełna informacja telefoniczna klienta o
    >>> statusie sprzętu. Każdy klient jest na bieżąco informowany o stanie
    >>> sprzętu, orientacyjnym koszcie części oraz o terminie realizacji.
    >>>
    >>> Wszystkie te informacje są znane klientom PRZED naprawą, i każdy
    >>> podpisuje na zleceniu naprawy, że AKCEPTUJE te warunki.
    >>
    >> A kto wydal takie zarządzenie, kto ustalił cennik?

    > Czy Ty jesteś upośledzona?

    Sądzę, że raczej Ty jesteś upośledzona.
    Ponadto naucz się cytować jak na grupy weszłaś.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1