eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Thu, 03 Mar 2011 00:43:46 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <ikmkqo$511$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb740$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb7e3$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb894$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ikmgqa$l0r$1@news.onet.pl>
    <4d6ece73$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299109528 5153 193.238.180.163 (2 Mar 2011 23:45:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 23:45:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <4d6ece73$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670487
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-03 00:10, Ula pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "Maciek."<m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > news:ikmgqa$l0r$1@news.onet.pl...
    >> Użytkownik "pilocik"<p...@n...pl> napisał
    >>> Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
    >>> Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł
    >>
    >> "Nadmienię tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    >> "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    >> jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    >> wykonać naprawy" [...]
    >> "Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    >> 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna."
    >>
    >> Jeżeli więc cennik mówi wyraźnie, że za tego typu sprzęt jest 80 zł, to
    >> ile zapłaciła klientka? 40 zł? Czy 100 zł?
    >>
    >> Zaczynasz się gubić we własnych zasadach, więc na Twoim miejscu zamiast
    >> rozważać te drobne, zająłbym się zarabianiem pieniędzy. Kobiecina już
    >> wystarczająco dużo nerwów zjadła i jestem pewien, że wolałaby dopłacić za
    >> kolejną ekspertyzę aby mieć tylko spokój, ale nie waż się jej tego
    >> proponować.
    >>
    >> A na przyszłość do serwisu wpuszczaj tylko klientów w krawatach :P
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> --
    >> Maciek.
    >
    > U Ciebie cos nietęgo z czytaniem i liczeniem.
    > Jasne, że zapłaciła 40 zł. I słusznie.
    > Oddając sprzęt do wycenienia naprawy znała koszt robocizny w kwocie 80 zł.
    > Do tego doszły części za 200 i zrezygnowała.
    > Więc zapłaciła 1/2 znanych jej wcześniej kosztów wspomnianej robocizny.

    Ale jej tej robocizny nie wykonano nawet w połowie.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1