    From: "Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: perypetie spadkowe...
    Date: Sat, 6 Mar 2004 22:08:27 +0100

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c2ddf6$c0p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik Falkenstein <r...@g...pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:c2d80e$4ng$...@i...gazeta.pl...

    > A jednak inna a tylko ty tego nie pojmujesz

    W takim razie prosze o wyjaśnienie.

    > podziałem

    > zostać

    > A nieprawda tylko TY tego nie wiesz!!!!!!!!!!!
    > Jest ustawowy zakaz plasterkowania działek gruntowych poniżej określonej
    > powierzchni.

    Mogę nie wiedzieć. NIe znam wszystkich ustaw. W której ustawie jest taki
    zakaz?

    > ramach

    > 3
    >
    > popisujesz się niedouczony studencino,mamy 2 właścicieli a nia trzech
    > liznołeś trochę wiedzy prawniczej i wydaje ci się , że WSZYSTKIE
    > rozumy pojadłeś !!!!!!!!!!!!!Mówię o podziale rzeczowym bo taki jest
    > możliwy i takiego sąd może dokonać.

    No dobrze. Dwóch.
    I czy możesz wyjasnić takiej niedouczonej studencinie jak ja co rozumiesz
    pod pojęciem "podział rzeczowy". Czy chodzi o podział fizyczny?

    > Ale
    > nie
    >
    > Dokona ,bo tylko na taki dziadek się zgadza.
    > Napisałeś jeden projekt uzasadnienia w ramachćwiczeń a to nie oznacza
    > że znasz wszystkie możliwości rozwiązań .Za młody jesteś i dlatego tak
    > mało wiesz!!!

    Zgodzić się muszą wszyscy. I zapewniam cię, że napisałem nie jeden i nie
    dziesięć projektów uzasadnień a jak około setki. I to liczac tylko te
    większe.
    Poza tym jak sam napisałes nie jestes prawnikiem. Możesz podac mi jakie jest
    źródło twojej wiedzy prawniczej, które daje ci prawo do udzielania
    kategorycznych porad prawnych?

    > da.
    > Cienki Bolek jesteś bo się da i praktykuje !!!!!!!Mało wiesz.

    Przy ustanowieniu odrębnej własności lokali. I tylko wtedy.

    > takim
    > Wyjątkiem
    > lub
    > czesci
    >
    > Wyśśałeś sobie tą widzę z własnego palucha !!!!

    nie. przeczytałem w komentarzu do KC.

    > To cienki z ciebie studencina !!!!!!!!

    Bez komentarza

    > pieniężne.
    > >
    > To tyczy tylko jak pisze ,gruntu

    Nie. To się tyczy wszystkiego. Natomiast przy dzieleniu gruntu mozna
    ustanawić np słuzebność przechodu. Jak chcesz się wypowiadać o prawie to
    wypadałoby znać podstawowe reguły wykładni.

    > Daje się podzielić rzeczowo.Nie ssij paluch

    Chodzi o podział w takim sensie, że dana rzecz dzieli się na dwa odrębne
    przedmioty własności. A w przypadku domu mieszkalnego możliwe jest to tylko
    w przypadkach, które już wymieniałem powyżej

    [ciach]

    > mam
    > To cienias jesteś co nie tylko ja stwierdziłem !!

    Nie chcę tu wpadać w Arnoldyzm, ale stwierdzam wobec wszystkich czytelników
    forum, że takie stwierdzenie pod adresem mojej osoby dokonane przez osobe,
    która jak sama oświadczyła nie jest prawnikiem uważam za obraźliwe i
    wskazujące wyłacznie na niski poziom kultury interlokutora.

    oczekuję na wyjaśnienie jaka z punktu przepisów o zniesieniu

    > Już niekumatemu pisałem : niepodzielnośc działki i podzielność domu!!!

    A ja wyjaśniłem, że działka co do zasady jest podzielna, o ile na
    przeszkodzie nie stoją ograniczenia administracyjnoprawne., natomiast dom
    jest niepodzielny, chyba, że możliwe jest ustanowienie odębnej własności
    lokalu lub dokonanie podziału na samodzielne czesci wzdłuż ściany pionowej.

    > Ja jestem amatorem a ty jak wykazałem zawodowym cieniasem!!!
    > niezdolnym do przyznania się do niewiedzy
    > -niepodzielna działka i podzielny dom -haha

    Chciałbym przypomnieć, że to ty twierdzisz, że działka jest niepodzielna.
    Smiejes się więc z samego siebie.

    ________
    RF