    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pełnomocnictwo w sprzedaży mieszkania
    Date: Mon, 10 Jan 2005 20:17:44 +0800

    In article <M3gEd.43178$BO5.7324@news.chello.at>, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:ijfrrc.2jr.ln@ziutka.router...
    > Czyli wygenerowane praktycznie z głowy pełnomocnictwo podoba się Tobie ?

    Ja tam nie występowałem o takie pełnomocnictwo, ale widziałem cennik :)
    /nb. do znalezienia na www/. Jakbym miał sam układać to dałbym bardziej
    ogólnie, np. nie wymieniałbym nazw typu "urząd/urzędowych" czy "samorząd"
    a dałbym "odpowiedniego organu" albo w ogóle skoncentrowałbym się na
    czynnościach prawnych a nie na jej pośrednim adresacie. Poza tym, powinna
    sie chyba znaleźć deklaracja czy jest się stanu wolnego i pewnie dobrze by
    było również podać nr wpisu w KW.

    > Notariusz chyba bierze opłatę stałą za poświadczenie własnoręczności podpisu
    > niezaleznie od treści pod jaką ów podpis jest składany.

    Chiba tak, ale tu jeszcze jest coś sprawdzane bo wiem, że tego typu
    pełnomocnictwa ambasada nie wystawi od ręki.

    --
    Marcin