  • 21. Data: 2021-06-02 17:18:52
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-02 o 10:57, J.F pisze:

    > ale to mowisz o pedofilii wsrod ksiezy?

    Najpierw zaczęto informować o księdzach i potem już dorośli ludzie
    zaczęli opowiadać o tym co ich spotkało (bo jako nieuświadomione dzieci
    nie umiały o tym opowiedzieć rodzicu czy policji).

    > Bo tak, zeby porywac dzieci z placow zabaw ... to sie chyba nie
    > zdarzalo.

    No, nie zdarzało się. Dzieci same zasuwały do szkoły kawal drogi, same
    wracały.

    > No i jeszcze byl problem lokalowy - wieczny problem komuny, brak
    > mieszkan. Malzenstwo dostawalo przydzial, to wielu "nie mialo
    > warunkow" do molestowania cudzych dzieci.

    W mojej okolicy i nie tylko w mojej, gdzie mieszkam od zawsze to każdy
    mial swój domek i ogród. Teraz się wszystko rozbudowało. Rozbudowę
    zaczął Gierek.

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-06-02 17:22:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-02 o 11:15, Arnold Ziffel pisze:

    > Napiszesz o tym więcej?

    Nie. Mogę tylko napisać o zaćmieniu ksiezyca jak Kora umierała i ja
    przez to zapomnialam, że 26-go były urodziny mojej matki.

    --
    animka

  • 23. Data: 2021-06-02 17:25:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-02 o 11:45, Olin pisze:

    > A do czarnej wołgi skąd porywali?
    >
    > A tak bardziej poważnie:
    > https://tygodnik.tvp.pl/33480056/czarna-wolga-okup-i
    -sprawa-polityczna-tak-porywano-dzieci-w-prlu

    > "w latach 1950-1957 zniknęło ponad 200 dzieci, a 50 spraw nie zostało
    > rozwiązanych"

    Ale wtedy było cicho -sza. Gazety o tym nie pisały.

    --
    animka

  • 24. Data: 2021-06-02 18:30:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2021 o 16:02, J.F pisze:

    > No ale co ma zglaszac, jak ofiara zyje?

    Gwałt, doprowadzenie do innych czynności...

    > W dodatku czay byly inne - nie bylo internetu, media pod kontrolą,
    > ot, Milicja chciala zlapac, co zreszta nie az takie dziwne.

    No właśnie o tym piszę.

    > Nie wiem, ale jesli czasem oglaszali ... to inni rodzice sie nie
    > domagali?

    Ale wydaje mi się, że się specjalnie nie ogłaszali.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-06-03 06:24:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-02, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    -sprawa-polityczna-tak-porywano-dzieci-w-prlu

    > "w latach 1950-1957 zniknęło ponad 200 dzieci, a 50 spraw nie zostało

    "Tak właśnie działała jedna z najsłynniejszych porywaczek PRL-u, niejaka
    Mieczysława Hała. Na jej trop trafiono w marcu 1957 roku, gdy tuż po
    zaginięciu 3-latka Romka Zięby z Brzegu koło Wrocławia na komendę
    zadzwonił anonim, który stwierdził, że na ulicy Szpitalnej mieszka
    kobieta, która ,,kradnie" i przetrzymuje nie swoje dzieci. "
    [..]

    "Personalia Tadeusza, który okazał się dziewczynką, niby szybko ustalono
    i okazało się, że jest on dzieckiem Elżbiety Grynieckiej z Wrocławia.

    - Niby szybko, bo na wszelki wypadek zrobiono badania genetyczne.
    Wykazały one, że to jednak nie jej dziecko, ale rodzice nie chcieli o
    tym słyszeć i byli przekonani, że odnaleźli swoją córkę."

    PRL potrafi nadal zaskakiwać, a każdy dzień zadaje kłam głoszącym tezy o
    zacofaniu technologicznym Polski czasów myśli socjalistycznej.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2021-06-03 11:52:26
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

> [...]
    -sprawa-polityczna-tak-porywano-dzieci-w-prlu

    > "w latach 1950-1957 zniknęło ponad 200 dzieci, a 50 spraw nie zostało

    W l. 57 tu cyt.
    Niby szybko, bo na wszelki wypadek zrobiono badania genetyczne.

    :)

    Ach te pismaki nieważne czy tefauenoskie czy Kurskie, dowcip im się
    wyostrzył.

  • 27. Data: 2021-06-03 17:36:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2021 o 13:11, J.F pisze:

    > No ale to ilosci nie zmieni.
    > Chyba ze pismaki po miesiacach tracili zainteresowanie.
    > A wladza juz sie nie chwalila, ze pedofila ujela, bo czym tu sie
    > chwalic ...

    Nie robiono z tego nagonki. Znam kilka przypadków, gdy na fali ścigania
    pedofilii w kościele podniesiono absolutnie bezpodstawne zarzuty. W
    jednym wypadku duchowny popełnił samobójstwo. Chłop nie miał się jak
    bronić, bo przełożeni w imię poprawności zaczęli go ścigać pomimo tego,
    że jakiegokolwiek niestosownego zachowania nie potwierdzała ani sama
    rzekomo molestowana (a miała 17 lat, więc to nie dziecko), ani żadne z
    pozostałych jej rówieśników biorących udział w tej samej wycieczce.

    Ale matka dziewczynki wiedziała lepiej, choć jej tam w ogóle nie było.
    Biegała na lewo i prawo i opowiadała o jakimś nagannym zachowaniu.
    Przesłuchiwana nawet nie potrafiła powiedzieć, na jakiej podstawie
    wysuwa swoje oskarżenia. Ona wiedziała lepiej, co się tam działo, o
    przecież wszyscy księża, to pedofile.

    Po samobójstwie duchownego nikt tego nie chciał do końca wyjaśnić, bo w
    sumie zarzuty pomówienia powinna ta matka dostać - moim zdaniem - a
    przełożony duchownego zarzut doprowadzenia go do samobójstwa.
    Postępowanie o molestowanie umorzono, wobec śmierci potencjalnego
    sprawcy. Z duchownego zrobiono "wariata", który odebrał sobie życie z
    powodu załamania psychicznego.

    W innym wypadku burzę rozpętała dyrektorka szkoły i lokalni
    dziennikarze. Gdy się okazało, że w ogóle nie ma żadnych podstaw do
    przypuszczeń o jakimkolwiek niestosownym zachowaniu, to żaden z
    dziennikarzy nawet jednej linijki sprostowania nie napisał.

    Dyrektorka szkoły oświadczyła, że ona usłyszawszy pomówienie musiała
    złożyć zawiadomienie, chuć od początku wątpiła w winę księdza.

    Wracając do tematu. Zniknęła odziedziczalność dziennikarzy za to, co piszą.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2021-06-03 17:38:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2021 o 11:45, Olin pisze:
    > A do czarnej wołgi skąd porywali?

    JA pamiętam, że jeszcze w latach 70-tych na widok czarnej wołgi
    zrywaliśmy się w rozsypkę. Dobrze, ze to był mimo wszystko u nas rzadki
    samochód. W mieście było kilka, przeważnie przez wysokich urzędników
    używane.

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2021-06-03 18:05:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > rzekomo molestowana (a miała 17 lat, więc to nie dziecko), ani żadne z
    > pozostałych jej rówieśników biorących udział w tej samej wycieczce.

    Sorry - ale brzmi to nieprawdopodobnie. Jak rozumiem sprawę znasz, bo to
    ty ją prowadziłeś albo miałeś oficjalny powód żeby w akta zajrzeć;P

    No dobra - policja ani prokuratura zarzutów nie postawiła bo nie było ku
    temu żadnych podstaw (chyba że dla jego dobra i tak my pomogli że
    samobója strzelił). Biskup, mimo że prokuratura twierdziła że nic się
    nie stało, zaczął swojego księdza gnębić, zamiast tradycyjnie przenieść
    do innej parafii. I tak kilka razy bo przecież spraw znasz kilka. Więc
    nie - nie kupujemy tego, bo się kupy nie trzyma:P

    > Wracając do tematu. Zniknęła odziedziczalność dziennikarzy za to, co piszą.

    Przecież akurat tu powtarzają co im policja i prokuratura powiedziała:P
    Ale fakt że skaranie boskie z tymi dziennikarzami - zdechnie ktoś w
    kiblu i afera bo kibel akurat w komisariacie był. Albo problem kulson
    kogoś zastrzelił - a to patus był to na chuj drążyć temat. A już z tymi
    protestami to w ogóle kurewstwo - łażą te dziennikarze i kamerujo jak to
    posłanka kulsona legitymacją zaatakowała albo ktoś zaatakawoał ręką pałe
    kulsona w przebraniu człowieka!
    --
    Shrek

  • 30. Data: 2021-06-03 18:27:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pamiętam, jak taka jedna za mną ruszyła i pojechała. Wewnątrz było dwóch mężczyzn z
    przodu i kobieta z dzieckiem z tyłu. Boczna
    uliczka wysypana bazaltem zwana "czarną drogą". Pobiłem rekord świata na 100 metrów
    10-latków.

    -----