  • 11. Data: 2021-06-02 11:45:45
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Jun 2021 10:57:41 +0200, J.F napisał(a):

    > Bo tak, zeby porywac dzieci z placow zabaw ... to sie chyba nie
    > zdarzalo.

    A do czarnej wołgi skąd porywali?

    A tak bardziej poważnie:
    https://tygodnik.tvp.pl/33480056/czarna-wolga-okup-i
    -sprawa-polityczna-tak-porywano-dzieci-w-prlu

    "w latach 1950-1957 zniknęło ponad 200 dzieci, a 50 spraw nie zostało
    rozwiązanych"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-06-02 13:09:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2021 11:45:45 +0200, Olin wrote:

> [...]
    -sprawa-polityczna-tak-porywano-dzieci-w-prlu

    > "w latach 1950-1957 zniknęło ponad 200 dzieci, a 50 spraw nie zostało

    Ale to 8 lat ... 25 rocznie.
    A w pozniejszych latach?

    I zauwaz - nie pedofilia, tylko np uczucia macierzynskie.

    W sumie ... zrodloslow "pedofilia" nie zawiera niczego zlego, ot -
    lubi dzieci.

    J.

  • 13. Data: 2021-06-02 13:11:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2021 11:13:50 +0200, Shrek wrote:

    > Zdarzało się tylko jak mówi robert, wtedy po prostu dziennikarze nie
    > pisali co im się wydaje, tylko spokojnie czekali na oficjane stanowisko
    > władzy. No i porządek był:P

    No ale to ilosci nie zmieni.
    Chyba ze pismaki po miesiacach tracili zainteresowanie.
    A wladza juz sie nie chwalila, ze pedofila ujela, bo czym tu sie
    chwalic ...

    J.

  • 14. Data: 2021-06-02 14:28:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Jun 2021 13:09:56 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale to 8 lat ... 25 rocznie.

    Najpierw twierdzisz, że w PRL nie porywano dzieci, a teraz narzekasz, że 25
    rocznie to słabo.

    > A w pozniejszych latach?

    Bezradność masz wyuczoną, czy w genach?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2021-06-02 14:39:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2021 14:28:36 +0200, Olin wrote:

    > Najpierw twierdzisz, że w PRL nie porywano dzieci, a teraz narzekasz, że 25
    > rocznie to słabo.

    No nie, cos tam na pewno znikalo.
    Ale IMO - niewiele.

    > Bezradność masz wyuczoną, czy w genach?

    Czarna wolge bylo odszukac latwo, ale jak widac - legenda :-)

    A w pozniejszych latach ?

    J.

  • 16. Data: 2021-06-02 14:43:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2021 o 13:11, J.F pisze:

    > No ale to ilosci nie zmieni.

    Jak nie jak tak? Myślisz, że robienie statystyk to wymyślili dopiero za
    niepodległości? ;)

    > Chyba ze pismaki po miesiacach tracili zainteresowanie.
    > A wladza juz sie nie chwalila, ze pedofila ujela, bo czym tu sie
    > chwalic ...

    A najbardziej to się nie chwalili tymi, co ich nie ujeli...

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-06-02 14:47:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Jun 2021 14:39:09 +0200, J.F napisał(a):

    > No nie, cos tam na pewno znikalo.
    > Ale IMO - niewiele.

    Jak niewiele, kiedy tabuny dzieci były porywane na macę. Filipek albo
    Master powinni znać zagadnienie na wyrywki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2021-06-02 15:10:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2021 14:43:22 +0200, Shrek wrote:

    > Jak nie jak tak? Myślisz, że robienie statystyk to wymyślili dopiero za
    > niepodległości? ;)

    Ale co - sfalszowac ilosci mieli, czy po prostu nie mowic?

    No i wiesz - najpierw "porwali na mace", a po tygodniu np znajduje sie
    w rzece.

    > A najbardziej to się nie chwalili tymi, co ich nie ujeli...

    Zapewne, patrzac chocby na sprawe "Wampira z Zaglebia".

    Ale ... jak sie najpierw przez radio i telewizje oglasza poszukiwania
    dziecka, to potem troche tak calkiem to ukryc.
    W statystyce owszem, latwo - nawet jesli nie wypada zle sumowac
    zaginionych, to wpisac cokolwiek w "odnaleznione".

    Tak czy inaczej - duzo bylo takich zaginionych bez sladu, czy
    odnalezionych zamordowanych ?

    J.

  • 19. Data: 2021-06-02 15:19:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2021 o 15:10, J.F pisze:

    > Ale co - sfalszowac ilosci mieli, czy po prostu nie mowic?

    Normalnie - zniechęcić do zgłoszenia jak ofiara żyła, zabójstwo zwykłe
    albo i nieszczęśliwy wypadek jak nie żyła. Co ty byś chciał - żeby takie
    rzeczy działy się w socjalistycznym raju? Na zgniłym zachodzie, to co
    innego.

    > Zapewne, patrzac chocby na sprawe "Wampira z Zaglebia".

    No właśnie. Z nim był problem bo się sprawa za duża zrobiła. A jakby był
    mniej zachłanny to by się pod dywan zamiotło.

    > Ale ... jak sie najpierw przez radio i telewizje oglasza poszukiwania
    > dziecka, to potem troche tak calkiem to ukryc.

    A często ogłaszali?

    > Tak czy inaczej - duzo bylo takich zaginionych bez sladu, czy
    > odnalezionych zamordowanych ?

    Nie wiem.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-06-02 16:02:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2021 15:19:02 +0200, Shrek wrote:

    > Normalnie - zniechęcić do zgłoszenia jak ofiara żyła, zabójstwo zwykłe
    > albo i nieszczęśliwy wypadek jak nie żyła.

    No ale co ma zglaszac, jak ofiara zyje?
    Wlasnie nie wiadomo czy zyje, zglaszamy zaginiecie.

    > Co ty byś chciał - żeby takie
    > rzeczy działy się w socjalistycznym raju? Na zgniłym zachodzie, to co
    > innego.

    Na filmach ze zgnilego zachodu tez widac "zgloszenie przyjmujemy po
    uplywie 48h" :-)

    > No właśnie. Z nim był problem bo się sprawa za duża zrobiła. A jakby był
    > mniej zachłanny to by się pod dywan zamiotło.

    Eee tam duzy - raptem 14/21 przypadkow. Coz to jest na caly Slask.
    W dodatku to na pare lat.

    Aczkolwiek ten 1965 na Bedzin to sporo - 6 ofiar w nieduzym miescie.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zdzis%C5%82aw_Marchwic
    ki_(1927%E2%80%931977)

    W dodatku czay byly inne - nie bylo internetu, media pod kontrolą,
    ot, Milicja chciala zlapac, co zreszta nie az takie dziwne.
    No i ta bratanica Gierka.
    Plus jak czytasz - szeptana propaganda antypanstwowa.

    > A często ogłaszali?

    Nie wiem, ale jesli czasem oglaszali ... to inni rodzice sie nie
    domagali?

    J.