  • 1. Data: 2003-01-22 18:11:50
    Temat: paszport a znizka
    Od: "poe" <p...@i...pl>

    Na stronie MSWiA jest naipsane:

    Ulgową opłatę paszportową pobiera się od:

    [...]

    uczącej się młodzieży szkół dziennych i studentów studiów stacjonarnych.

    Czy studenci "wieczorowi" traktowani sa jako studenci studiow stacjonarnych?
    Cos mi sie obilo o uszy ze od jakiegos czasu rownie im przysluguje znizka w
    oplacie paszportowej...
    poe

  • 2. Data: 2003-01-22 21:34:03
    Temat: Re: paszport a znizka
    Od: "K." <s...@h...pl>

    Jestem taka studentka i to jest wierutna bzdura o tej znizce.wypada klamac;)

  • 3. Data: 2003-01-22 22:12:52
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    poe napisa_(a):
    > Czy studenci "wieczorowi" traktowani sa jako studenci studiow stacjonarnych?
    > Cos mi sie obilo o uszy ze od jakiegos czasu rownie im przysluguje znizka w
    > oplacie paszportowej...

    niedawno był wyrok Trybunału Konstytucyjnego, jeśli został już
    opublikowany to zapewne są

    KG

  • 4. Data: 2003-01-23 11:02:45
    Od: "Wojtek" <e...@p...onet.pl>

    znizka jest nawet dla stud. zaocznych

    50 zl zamiast 100 zl ,

    3...@p...onet.pl...

  • 5. Data: 2003-01-23 11:36:28
    Od: "poe" <p...@i...pl>

    > znizka jest nawet dla stud. zaocznych
    >
    > 50 zl zamiast 100 zl ,

    A czy moglbym prosic o namiary na podstawe prawna ?

    poe

  • 6. Data: 2003-01-23 20:29:01
    Od: "Krzysztof" <k...@p...gazeta.pl>

    poe napisal:
    > A czy moglbym prosic o namiary na podstawe prawna ?

    Wyrok TK: DzU Nr 1/2003, poz. 13

    Pozdrawiam
    Krzysztof