  • 1. Data: 2003-01-22 16:34:51
    Temat: roszczenia banku zagranicznego
    Od: "pg" <p...@p...onet.pl>

    W 2000 w wyniku zaniedbań banku zagranicznego zleciłem przesłanie całego
    salda na moim koncie do innego banku i zamknięcie 2 kont. ( jedno lokacyjne
    i druge otworzone z inicjatywy banku, gdzie przelewał on kwoty na pokrycie
    kosztów prowadzenia rachunków). Od tego czasu nie otrzymywałem żadnych
    wyciągów, z wyjątkiem pisma, w którym pytali mnie , gdzie przelaćkwotę
    odsetek za ostatni okres rozliczeniowy. Nie mam jednakże żadnego
    potwierdzenia zamknięcia ww. kont. Obecnie, przysyłają mnie pisma wzywaące
    mnie do pokrycia debetu na tych kontach ( nie podając zresztą z jakiego
    tytułu ten debet powstał ). Z wysokości kwot domyślam się, że są to opłaty
    za prowadzenie rachunków ( które w moim rozumieniu w 2000r. zamknąłem) za
    okres 2000- dzień dzisiejszy. Ostatnio dostałem wezwanie do zapłaty od
    działu inkasa, w którym straszą mnie konsekwencjami prawnymi. Co mi grozi?
    Jak reagować.
    Zamierzam wezwać ich do wykazania, z jakiego tytułu żądają pieniędzy i dalej
    dowodzić, że konta zamknąłem.

  • 2. Data: 2003-01-27 19:14:33
    Temat: Re: roszczenia banku zagranicznego
    Od: "pg" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pg" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak reagować.
    > Zamierzam wezwać ich do wykazania, z jakiego tytułu żądają pieniędzy i

    Czy problem :
    1. za trudny
    2. nieciekawy
    3. nie ma specjalistów ?

  • 3. Data: 2003-01-30 21:33:10
    Od: "pg" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "pg" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > lokacyjne
    > wzywaące
    za
    > dalej
    > >
    > Czy problem :
    > 1. za trudny
    > 2. nieciekawy
    > 3. nie ma specjalistów ?
    A mówią, że pprawo prywatne międzynarodowe ma przyszłość ( i MSZ słusznie)
    i że dużo ludzi teraz tym się zajmuje. Ale wygląda, że nie na tej grupie.:(

  • 4. Data: 2003-01-31 01:17:17
    Temat: Odp: roszczenia banku zagranicznego
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik pg <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b14mdm$9cn$...@n...tpi.pl...
    > Czy problem :
    > 1. za trudny
    > 2. nieciekawy
    > 3. nie ma specjalistów ?

    specjalistka w tej dziedzinie nie jestem ale zamykałam sobie konto
    otwierajac w innym banku nowe jednak by zamknac stare musiałam to zrobic
    poprzez osobisty zwrot ksiazeczki czekowej ,karty i dostalam natychmiast
    potwierdzenie ,ze konto z dniem ulega likwidacji jednak przez balagan
    dostalam za miesiac wezwanie do oplaty za prowadzenie konta ...osobiscie
    odwiedzilam bank z pismem ,które mowielo ze uleglo likwidacji ...dziewczyna
    sobie zrobila ksero i powiedziala ,ze jest ok. wiecej nie bedzie takich
    wezwan dostalam na nastepny miesiac nastepne i wtedy juz zlozylam pismo za
    potwierdzeniem kopii do samego szefa banku ...dopiero dostalam pismo z
    przeprosinami i zrobiło sie cicho ...tyle z własnego doświadczenia ...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-31 02:07:53
    Od: "pg" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > potwierdzeniem kopii do samego szefa banku ...dopiero dostalam pismo z
    > przeprosinami i zrobiło sie cicho ...tyle z własnego doświadczenia ...

    Dzięki za odp.
    U mnie nie było zadnej ks. czekowej ( bo tylko lokata) i na dobrą sprawę
    oprócz wyciągów ( które zresztą tez leżały w banku) nic nie miałem. Może
    znajdzie sie jednak ktos z wiedzą i doświadczeniem
    Pozdr. ]
    PG