  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: paserstwo czy nie - p2p bez dowodów
    Date: Sat, 30 Dec 2006 00:23:47 +0100

    news:1167433861.907987.112830@v33g2000cwv.googlegrou
    ps.com...
    to tak jakby kamera zarejestrowała że zabijam staruszkę i wywożę
    gdzieś ciało (które się nigdy nie odnajduje), po czym mogłoby się
    teoretycznie okazać, że cała akcja to chory żart który
    obmyśliłem z moją babcią i który wykonaliśmy przy pomocy gumowego
    noża i sztucznej krwi. także chyba konkretne dowody są istotne. czy
    może źle rozumuję?

    Akurat to, że ciało jest potrzebne do skazania za morderstwo to mit.
    Można skazać na zasadzie silnych poszlak, że np. babcia znikneła, a Ty byłeś
    widziany jak targasz jej ciało.

    Tym niemniej trzeba skazać za konkretne morderstwo, czyli jeśli babcia
    by się znalazła żywa, a policja nie była by w stanie stwierdzić, czyje o
    ciało. To teoretycznie stwierdzenie, że to był żart z realistycznym
    manekinem powinno (w razie braku innych poszlak/dowodów) do umorzenia sprawy
    wystarczyć.