  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: paserstwo czy nie - p2p bez dowodów
    Date: Sat, 30 Dec 2006 00:15:54 +0100

    news:1167433111.361979.137750@a3g2000cwd.googlegroup
    s.com...
    zgarnia dyski pełne stuffu, fury płyt itp), prawdopodobne jest żeby
    prokuratura drążyła temat, czy też poszlaka o której napisałem
    jest za słaba?

    Jeśli sieć była za natem i z tego samego adresu publicznego korzystało
    kilku userów, to
    policja nie ma praktycznie nic. Grunt to się nie przyznawać, a najlepiej
    odmówić składania wyjaśnień i finito. Nie mając nic, bedą Cię cisnąć i mamić
    ugodą, najważniejsze, to pisać skargi na postępowanie prokuratora i używać
    zwrotów "nie wiem", "nie pamiętam", "nie mam pojęcia", albo stosować regułkę
    Rywina, że odpowiedź na to pytanie mogła by narazić na odpowiedzialność
    karną mnie lub moją rodzinę.
    Jako oskarżony możesz też w ogóle odmówić składania wyjaśnień, do aresztu
    Cię raczej za to nie wsadzą.